Gå til innhold

ironisk eller....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos lege i oktober eller november (husker ikke nøyaktig...). Ble da henvist til gyn i Hammerfest til sjekk siden jeg ikke har eggløsninger (ingen utslag på tester...). Vet jeg har pco, og derfor fikk jeg henvisning rimelig raskt. slipper å prøve over ett år før vi får hjelp. Følte meg jo kjempeheldig. Har gått og venta på innkallingen, og før helga kom den endelig. Har fått time i Karasjok imorgen. Var usikker på om jeg skulle ringe for å utsette timen da jeg hadde IKM enten i helga eller igår (ustabile sykluser). Tenkte at jeg skulle vente med å ringe dem for å se det litt an. Ingen mens dukka opp i løpet av helga, og kjenner heller ingen tegn til besøk enda (bortsett fra ømme bryster). Så det som er så ironisk er at jeg føler på meg at tanta helt sikkert dukker opp i morgen tidlig, eller så er jeg så heldig at jeg er gravid...

Tror dere jeg likevel kan dra til gyn imorgen selv om tanta skulle dukke opp? Kanskje de da kan se hvorfor jeg har så sinnsyke smerter hver gang? Har jo allerede fått permisjon fra jobben...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til gyn uansett du :) Håper den tanta di ikke dukker opp i det hele tatt :) *lykke til*

Skrevet

Dra til gyn i morgen du. Var selv nettopp på kontroll og kjente at tr var på vei og kom litt små flau inn til legen og sa at han måtte vær kjapp for jeg kjente noe var på gang. Han smilte da fint til meg og sa at det var ingen prroblem for hans del, men sikkert mer jeg som ville føle meg litt utilpass. Du vet vi jenter syns jo ingenting om dette da men legene har sett det meste før.

Skrevet

Jeg ville også dratt til gyn imorgen uansett om jeg var deg....

Som det sies her: De legene har nok sett det meste!!!!!!!!

Lykke til;) Håper tanta holder seg vekk i mnd fremover..........

Skrevet

Takk for svar, jeter :-)

Tanta har ikke dukka opp enda, så jeg har bestemt meg for å dra uansett. Er jo for sent å avbestille, og det er nok som dere sier at legen nok ikke bryr seg. Er redd for at hvis jeg ringer for å utsette timen så må jeg vente leeenge før neste ledige time. Er ikke så mange spesialister å velge mellom her,og det er nok ganske tilfeldig at jeg fikk time nå.

Jeg drar imorgen og håper jeg kommer hjem igjen med en resept på pergo :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...