Gå til innhold

Kjøper dere presang til deres mødre på morsdag?


Yana

Anbefalte innlegg

Tenkte bare å la de små tegne et kort. Føler at mamma har det ho trenger. Men før kjøpte me gaver så vet ikke helt reaksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg spleiser på en gave til mamma med lillesøstrene mine, vet hu ønsker seg en bok:) er jo tanken som teller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper noe til mor alene eller spleiser med lillebroren min. Syns det er koselig å markere henne denne dagen. Ikke store tingen, oftes noe hun har behov for som sokker, kroppspleie, noe i den duren der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte gave tidligere, men nå pleier jeg enten å gi blomster eller bake en kake. Akkurat nå ligger jeg her med vond rygg og kan ikke bevege meg så kakebaking blir det ihvertfall ikke i år! Lurer på om jeg får noe, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har aldri gjort noe ut av det. Eller dvs, når vi var små laga vi kort til henne, men ettersom vi ble større har det gått i glemmeboka. Tviler sterkt på at mor bryr seg. Vi er nok ganske enige i at morsdag, farsdag, valentinerdager osv bare er midler for å få lurt penger ut av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp blomster og sjokolade tel både mammaen min og tel svigermora mi (sambo orna jo ingenteng så ;) ) også ska AK få lag kort tel dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...