Gå til innhold

SIMULERT EGGLØSNING??? HJELP?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakka med GYN. min nå, hun sa jeg ikke hadde eggløsning :( og hvis jeg skulle få dette, måtte den simuleres!? Hva er dette? noen andre som har gjort det?

Fortvila......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa hun det bare slik uten å forklare hva det er??? Det var dårlig av henne, ring tilbake og be henne forklare fra A til Å! Lykke til!

Skrevet

Nei, jeg vet ikke hva det er. Synes du skal ringe henne tilbake og be om en forklaring på hva det er og hva du kan gjøre for å få eggløsning, og om det er noe som kan hjelpe. Et vill gjetning er at du kan få eggløsning med hyppig sex og orgasme, men jeg vet altså ikke. Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Mulig gynekologen mente at den må stimuleres (ikke simuleres??)...eller?

Hvis man ikke har EL, og man har fått bekreftet dette av lege...er det eneste hormonbehandling som hjelper for å få den i gang igjen...Altså er stimulering av hormonene.

Skrevet

Eg tippe ho meinte at du må stimulerast med hormoner for å få el. Men du burde få ein skikkelig forklaring på korfor du ikkje får el. Visst du har f.eks pcos finnes det jo fleire ting du kan gjera for å få el. Som endring av kosthold o.l. Eg har hatt pcos lenge og gynekologen min forklarte det med vanskelige ord og sa ikkje rett ut at eg har pcos før etter mange år. Så eg trudde det å bli gravid sko gå kjempegreit. Ring og be om ein skikkelig forklaring du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...