Gå til innhold

Blør man alltid etter stripping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En lege grafset oppi der, og sa jeg hadde 3 cm åpning på overtidskontroll. Så sa han at jeg kom til å blø litt, og at jeg kom til å føde innen 48 timer. Han sa ingenting om at han strippet meg, men det gjorde SINNSYKT vondt, og det sa han det skulle også...

Det er vel ikke så vondt bare å kjenne på åpningen? Har ikke blødd etterpå, bare bittelitt på papriet rett etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske rart at han kan si når du kommer til å føde.... Det er ikke alle leger som kaller det for stripping, til meg sa han " skal kjenne litt på deg" Og jeg skal love det var vondt ja! Men jeg ble strippet mange ganger, sikkert 5-6 ganger med to dagers mellomrom. Noen ganger blødde jeg (bare litt) noen ganger ikke. Men mer åpning ble det ikke. Hadde 3 cm i nesten to uker jeg.... Så ble det igangsetting 5 dager over termin, da ingen forsøk hjalp på å få dette i gang...

Skrevet

Stripping kan ikke garantere en fødsel innen 48 timer, så vidt jeg vet. Ble selv strippet sist jeg var gravid men ingenting skjedde før ei uke etter.

Det er nok vanlig å blø etter strippingen, det fikk hvertfall jeg beskjed om den gangen. Jeg blødde bare rett etter jeg også, synes det høres ut som han strippet deg siden det gjorde så vondt.

Skrevet

hmm.. hva vil det si å bli strippet egentlig?

Skrevet

Jeg ble strippet i går, og det var vondt ja! Hun brukte fingrene til å utvide åpningen min, som er 2-3 cm. Jeg har blødd litt etterpå, og har fått mye mer murring i korsryggen i tillegg til at det har kommet endel slim (sorry). Hun sa at det ville gjøre litt vondt og at jeg ville komme til å blø litt, men ingenting om hvor snart jeg ville kunne komme i fødsel.

Skrevet

Har kommet en del slim her og, og murringer i korsryggen har jeg hatt i flere dager. Er 13 dager over termin i dag.

Skrevet

Jeg blødde ikke etter strippingen, fikk en del kynnere men vet ingenting om effekten av denne strippingen. De sjekket ikke åpning dagen(e) etterpå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...