Gå til innhold

litt nervøs her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nett vært hos legen p.g.a at eg har hatt så mykje vondt i magen dei 2 siste vekene (er nå i veke 14) og har vore meir kvalm etter veke 12 enn før.Er dette normalt? Legen synst og at livmora var svært stor til å vere i veke 14 men han fann ingen hjertelyd. Han sa det var normalt så tidlig men eg e bekymra eg no. Han sa og at det kunne jo vera tegn på tvillinger men då får eg jo og litt panikk. Har to barn fra før og var veldig usikker på om me skulle ha ein til... Samtidig så e eg meir redd for at noko er galt, så akkurat no e eg veldig bekymra.Skal på ultralyd på fredag men akkurat no så virka da så lenge te! Treng sårt litt trøstande ord!!! Fleire som har det litt på samme måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare gi deg en trøsteklem.

Og minne deg på at det er ikke alle som finner hjertelyden i uke 14.

Ikke alle leger som er like erfarne.

Du får holde ut og glede deg til fredag, kan du være lengre på vei enn 14 uker? Det kan jo være en grunn til at livmoren er større enn "normalt".

Bare to dager til fredag, da.

Lykke til.

((klem))

Skrevet

Legent fant ikek hjetelyd på meg heller i uke 14 :) Sa at det var helt normalt. Når hjerte er på størrelse med et halvt fingerbøl... da er det ikke så rart at det er vanskelig å finne.

Bare gled deg til fredag du :) Alt er sikkert helt fint.

Skrevet

Tusen takk for trøst! Det gjer godt:)

Skrevet

Det ordner seg nok vet du.. og om det skulle være 2 der, så finner man ut av det også.. blir jo et sjokk til å begynne med, men så kommer gleden :)

går fort til fredag.. hold ut kjære deg.. alt er nok i orden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...