Gå til innhold

Blør man alltid etter stripping?

Anbefalte innlegg

En lege grafset oppi der, og sa jeg hadde 3 cm åpning på overtidskontroll. Så sa han at jeg kom til å blø litt, og at jeg kom til å føde innen 48 timer. Han sa ingenting om at han strippet meg, men det gjorde SINNSYKT vondt, og det sa han det skulle også...

Det er vel ikke så vondt bare å kjenne på åpningen? Har ikke blødd etterpå, bare bittelitt på papriet rett etter.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8126335-bl%C3%B8r-man-alltid-etter-stripping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du var påå overtidskontroll vil jeg tro han mest sansynlig strippet deg. Du kan blø litt da ja, men trenger ikke nødvendigvis gjøre det. Jeg ble strippet dagen før fødsel, og blødde bare littelitt på papiret rett etterpå. Ikke mer enn det.

Det kan du vel velge litt so du vil selv. Føler du at du vil fortsette her i januarklubben, så må du for all del bare gjøre det. Du hører hjemme her så lenge du endten fødte i januar, hadde termin i januar eller begge deler. Du skal se babyen din vil ut snart nå. H*n er jo godt moden og ferdig til å komme ut. Ikke føl deg for trygg på nattesøvnen i natt, for å si det slik. Lykke til, og gled deg. Tiden som nybakt mor er helt herlig. :-)

Hehe. Takk, takk. Mannen min tok seg fri fra jobb i dag for å sove litt ut før fødselen, han tar seg fri i morgen også. Tror noe skjer i morgen, blir evnt satt i gang på fredag. Gikk kjempefort begge gangene for mamma, så satser på litt fortgang her og når det først begynner for fult (siden jeg allerede er litt åpen).

Gleder meg til å bli mamma, ja. Følger med på dere januarjenter, og tar meg selv i å stikke ofte innom dib.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...