Gå til innhold

har dere gått ned mye vekt etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg la på meg litt under fem kg (fra startvekten) og har nå gått ned et sted mellom 10-12 kg. Kastet opp masse i svangerskapet, så gikk først ned ca 5 kg fra startvekten, før jeg gikk opp igjen...

Annonse

Annonse

Jeg la på meg 14 kg og hadde gått ned 14 i løpet av de 2 første ukene. Får på meg de gamle buksene, men har bittelitt "ekstra" foran og på siden av magen. Får vel begynne med sit-ups etterhvert jeg også..

Æsj, jeg hater å ta sit-ups.

Jeg har gått ned alle 11 kg jeg gikk opp i svangerskapet, og det gjorde jeg de første 11 dagene! :o) Kjempefornøyd! Hadde trodd jeg skulle slite med dem lenge og ty til masse trilleturer for å bli kvitt dem, men nå kan jeg altså starte på de 15 kg jeg hadde for mye allerede før jeg ble gravid! :o) De forsvinner nok fort i løpet av våren og sommeren; vi bor nokså høyt, så vi har masse bakker å trille i! Håper kiloene kommer til å "renne av"! *krysse fingrene*

Gullemor75: faktisk en fordel med din situasjon - du kan slanke deg med god samvittighet :) Her i gården må vi satse på at trilleturene og godt kosthold gjør susen. Målrettet slanking bør jeg nok la være på ei god stund enda...

Gikk opp 14, gått ned 10. Har fire igjen altså. Og så begynner kampen mot de 20 kiloene overvekt jeg hadde da jeg ble gravid... hehehe... ja, folk er forskjellige. Magetrening bør jeg nok vente litt med - kjenner det røsker godt i ks-magen min når musklene blir belasta litt mye enda.

Nå har det gått en uke, og jeg har gått ned 15 kg ;);) Men har jo fremdeles 7 kilo til jeg når vekta jeg hadde før jeg ble gravid. så jeg satser på 10 kilo til;);) Men selv om jeg nå er tyngre enn jeg var før, har jeg aldri følt meg flottere ;);)

Godt å se at det er fler som meg :) Får lit panikk når jeg leser om alle 50-kilosjentne som er hysteriske fordi det enda er 3kg igjen til startvekt :( Jeg gleder meg enormt til de 20 ekstra kiloene kan taes av!!!

jeg gikk opp rundt 26-27 kg...fra 58 til ca 85....turte ikke å måle den siste uka. Nå var riktignok kroppen min full av vann, noe som førte til minus 15 den første halvannen uka. Nå har vekta stått mer stand-by. Det blir ikke direkte slanking her heller, men sunn mat og gode turer i første omgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...