EvyHO Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Snur deres babyer seg... nesten hver dag??? Mine to forrige jenter lå pent i hodeleie i allafall fra uke 25 (de sparket mye, men ikke snudde seg), denne snuppa liker å turne! Annenhver dag, minst, snur hun seg. Denne prosessen tar ca en time og er super ubehagelig! Det gjør vondt i ribbeina, ryggen, nede ved blæra, overalt på en gang. Jeg har ikke tjangs til å konsentrere meg når dette holder på, ligger bare bakover i kontorstolen og stønner! Det er faktisk sånn at jeg kjenner at jeg blirr nummen i fingrene og i kinnene, samt at jeg sliter med å holde øynene oppe: helt JÆVLIG! Flere som har det sånn???
EvyHO Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2007 Dytt, dytt.... Please... ingen som opplever lignende???
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Jenta mi snur seg ofte, men har inntrykk av at det er mest til siden, ikke opp og ned, hvis du skjønner. Hun ligger med hodet ned nå, og det har hun gjort i alle fall siden mandag, og håper egentlig at hun nå blir liggende sånn fordi hun begynner å bli så stor at store bevegelser gjør vondt. Håper du får litt fred snart da
Nr3 fikk en gutt Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Ikke sånn rundt opp ned,men fra side til side ja,,,eg synes og det e ubehagelig og kjenne d helt annerledes enn med de forrige... alt føles sterkere, og jordmor sei at det e førr at jo eldre man blir jo bedre kjenne man kroppen sin og alt blir tydeligere. Eg e 31 og vente da nr tre, mene tynnere enn med de andre så kan være derfor det e nesten smertefullt no....
**My little Miss drama and I** Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Her er det fult sprell fra morgen til kvell;).. Hun turner så at noen ganger skvetter jeg , spesielt på natta. Hun Flytter mye på seg og snur seg.. det kjennes veldig godt i ribbeina ja og i sidene og blæra:)... Men bedre det enn at jeg ikke merker noe:-)..
mamman til flere Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Hadde det sånn helt til fullgått uke 38.. Det var veldig ubehagelig og stressende mentalt. Var inne på vending flere ganger, men hver gang vi var der la den seg med hodet ned. Når vi kom hjem snudde den seg igjen. Den lå på tvers, i sete, på skrå m forliggende føtter... ja, you name it.. men NÅ har den festa hodet skikkelig. Deilig. Håper din også roer seg ned litt.
mariquita Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Har det på akkurat samme måte - lille junior snur seg opptil flere gangeer om dagen og noen ganger er det så vondt at jeg ikke klarer annet enn å sitte helt stille og vente på at han legger seg på plass. Spesielt et sted øverst på magen er det skikkelig smertefullt - føles nesten som huden skal "sprekke". Men er jo litt koselig også da - vet hvertfall at det er full aktivitet og liv der inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå