vibeke84+lille frk. Eva-Lill:) Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 hvordan gjør dere det? har aldri liksom fått svar på hvilken måte som er "rett".. jeg blander hvertfall for hele dagen, setter flaskene i kjøleskapet. Koker opp vann i vannkoker, heller det over i desilitermåler, lar det avkjøles på kjøkkenbenken. Når det er blitt kaldt har jeg i skjeene med mme, før jeg heller det over i flaskene. Så varmer jeg opp i mikroen før hvert måltid, har i evt d-vitamin dråper og maltekstrakt til slutt. Leser at det er noen som bare har vannet i flaskene og setter de i kjøleskapet, for så å ha i melkepulveret før de varmer det opp igjen. Det beste er vel å lage kun en flaske før hvert måltid, men det tar jo så lang tid, og vesla ligger og sutrer...
mams`n81 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Det finnes vell egentlig ikke noen måte som er "rett", alle har vell sin egen måte å gjøre det på. Men selv så lager jeg ferdig flaskene på forhånd også, 2 ganger pr.døgn.(morgen og kveld) Tar malta oppi med det samme jeg... . Og da varmer jeg bare flaskene i vannbad når jeg skal ha de. funker fint her det iallefall Har ikke tålmodighet til å lage et og et måltid om gangen her nei (hverken jeg eller lillegutt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå