Gå til innhold

November: blanding av mme


vibeke84+lille frk. Eva-Lill:)

Anbefalte innlegg

hvordan gjør dere det? har aldri liksom fått svar på hvilken måte som er "rett".. jeg blander hvertfall for hele dagen, setter flaskene i kjøleskapet. Koker opp vann i vannkoker, heller det over i desilitermåler, lar det avkjøles på kjøkkenbenken. Når det er blitt kaldt har jeg i skjeene med mme, før jeg heller det over i flaskene.

Så varmer jeg opp i mikroen før hvert måltid, har i evt d-vitamin dråper og maltekstrakt til slutt.

Leser at det er noen som bare har vannet i flaskene og setter de i kjøleskapet, for så å ha i melkepulveret før de varmer det opp igjen. Det beste er vel å lage kun en flaske før hvert måltid, men det tar jo så lang tid, og vesla ligger og sutrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes vell egentlig ikke noen måte som er "rett", alle har vell sin egen måte å gjøre det på. Men selv så lager jeg ferdig flaskene på forhånd også, 2 ganger pr.døgn.(morgen og kveld) Tar malta oppi med det samme jeg... . Og da varmer jeg bare flaskene i vannbad når jeg skal ha de. funker fint her det iallefall :) Har ikke tålmodighet til å lage et og et måltid om gangen her nei (hverken jeg eller lillegutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...