Gå til innhold

Symptomene forsvinner/ privat ultralyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg merker nå at jeg ikke lenger er så øm i brystene. Har liksom avtatt mer og mer de siste dagene. Jeg er 8 uker og blir litt bekymret. Er det noen som har erfaring med det samme. Jeg blir selvfølgelig bekymret for at MA.

Lurer også på om noen som vet hvor man kan få privat ultralyd i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her... Har hatt det sånn i 3 uker nå, er i 11.uke. Men min kjære sier at alt er bra der inne, så jeg velger å høre på han.

Desverre vet jeg ikke om noe som helst i Bergen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt - jeg hadde det og sånn og ble kjemperedd siden jeg har hatt to SA tidligere, men dro på privat ul på volvat i laguneparken. 900 kr og ei kjempekoselig dame som var veldig beroligende og omsorgsfull. Fikk med bilde hjem og av den lille spiren så det er å anbefale. Fikk time på dagen der jeg så det er bare å ringe dem på 55 11 20 00 =).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter. Jeg ringer Volvat og spør om time. Da får jeg i alle fall et svar.

Informerte dere legen deres om at dere hadde vært på Volat??

Har ikke lyst å si noe til han nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt noe enda, men så har jeg heller ikke snakket med ham, men du trenger jo ikke si det, og i alle fall ikke hvis alt er i orden. Jeg tok celleprøve og bakterieprøve der og og tenkte å ta med resultatene til legen når jeg får de i posten så da får han jo vite at jeg har vært der, men det er jo opp til deg hva du velger å gjøre - sier du det ikke får han ikke vite på det heller. Lykke til i alle fall!! Klem =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var faktisk legen som bestilte time for meg, da jeg ville ha tidlig UL, og han mente at ventetiden var kortere der enn KK:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen. Jeg tror ikke jeg forteller det til han.Helt utrolig å ha en lege som bestiller time hos Volvat for å komme kjapt til.

Min lege mener ikke jeg trenger hverken sykemelding, ekstra oppfølging , eller tidlig ultralyd, selv om jeg fikk beskjed på Haukeland da jeg fikk mitt forrige barn at jeg trengte ekstra oppfølging ved neste svangerskap. Dette fordi jeg hadde livstruende svangerskapsforgiftning og måtte ta keisersnitt i full fart. I tillegg hadde jeg en SA i desember og jobber natt osv.

Både samboeren min og jeg er rimelig oppgitt over alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, litt av en lege da!!! du må stå på kravene, eventuelt bytte lege, forlange og få snakke med en annen!

Jeg er førstegangs,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt fastlege! Det gjorde jeg under første svangerskap! Men det er jo ofte rift om de beste legene da, så sjekk ut hvem som er ledig av fastlegene. Spør alle rundt deg om de veit noe om den og den, så kan det jo være at du får en som er ok. Håper det!!!

Men er det ikke enkelt, så kan du jo prøve volvat og jordmor anna hver svangerskapskontroll. Men da må du kanskje høre om de skriver ut sjukemeldinger. Også er aberet at det kan bli dyrt!

Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har jeg det også... En dag så er jeg kvalm å har skikkelig vonde pupper.... Å jeg kjenner det spesielt midt på natta å til kvelds...å om jeg spiser for mye, da kommer jeg meg ikke til hektene før neste dag:P:P:P tihi;) Men når jeg snur meg i senga så har jeg skikkelig strekninge smerter i lysken å inni på en måte;p tihi.. Så jeg vet det er liv iallefall så lenge det utvider seg godt... Er så lenge til UL å sjøh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...