Gå til innhold

Trening...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som trener enda? Holder på med litt øvelser hjemme kanskje??

Prøver å gjøre det, i håp om å sette i gang noe.. men det er kanksje nytteløst ??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du er på overtid kan jeg anbefale å spise sterk mat, sex (samleie m sæd inni skjeden) og gå tur...

Skrevet

Jeg trener litt enda (1 - 2 ganger i uka). Trener i studio med litt sykling til oppvarming, og styrketrening etterpå. Det er begrenset hva jeg orker å trene for tiden, med litt bekkenløsning, - og en stor mage (har 3 1/2 uke igjen til termin), men det er utrolig deilig å føle at man får bruke kroppen sin litt iallefall. OG - jeg satser på at det da blir lettere å komme i form etter fødselen, samt et bedre utgangspunkt for selve fødselen. Har hatt som mål å trene litt styrke hjemme også .-. men det har det blitt heller lite av (en liten sønn på 18 mnd. krever sitt etter arbeidstid - det er kanskje nok "trening"...)

Skrevet

Hei!

Jeg trener enda en 4 ganger per uke i treningssenter. Er 39+2 idag. Trener stort sett en 20 min på Ellipse-maskin, 30min styrke, 12min høyt tempo på tappemaskin og en 20-25 rask gange på løpebånd. Får stort sett noen kynnere av det, men de forsvinner alltid etterpå..... Desverre.. har mista all tro på at trening setter fødselen igang - ihvertfall hvis man er aktiv til daglig. :-( Skulle gjerne sett at noe skjedde snart - tålmodigheten er ved å ta slutt.. Men, den kommer vel når den er klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...