Aurbor Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Er dere plaget med kynnere? Jeg har det hver dag, minst en gang om dagen. Det gjør ikke ondt, men jeg lurer på om det er farlig, eller om det er vanlig å ha det så ofte? Kanskje er ikke daglig ofte i det hele tatt? Hørte om en som var 50% sykemeldt pga kynnere.
AnKi! Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Heisann! Jeg venter nr 2 og som forrige gang har jeg mye kynnere, flere ganger om dagen. Er nå i uke 27. Det er ikke vondt men veldig ubehagelig for magen blir som en tung hard stein. Det er ikke farlig,det er jo bare livmoren som "trener" Jeg ser på det som bra at den øver seg for da er den mer forberedt viss du sjønner hva jeg mener.. he he. Så lenge du ikke har noen store ubehag og det ikke skaper problemer for deg så hadde jeg ikke vert bekymret. Lykke til!
knøttet 2007 Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Hei du! Er i uke 23 og har opptil 20 kynnere om dagen, (har kjent det siden uke 19) og det sa jordmora var helt greit så lenge de ikke varer mer enn 20-30 sek og ikke er regelmessige. Men hun sa også at man skal unngå å gjøre det som fremkaller dem hvis de blir veldig hyppige. Det står mye bra om dette på lommelegen.no og diverse babysider. Lykke til!
Xenaen Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Jeg er 50 % sykemeldt pga mye kynnere. Jeg får kynnere om jeg går, står, reiser meg, og i alle fall om jeg stresser. En kveld hadde jeg rimelig regelmessige og ubehagelige - og i forbindelse med dette ringte jeg jordmor. Da ble jeg halvt sykemeldt. Hadde også noe forhøyet blodtrykk. Jeg må stanse helt opp når jeg har noen av disse kynnerne, legen mente at livmora mi var veldig følsom for tida, men at dette kunne gi seg senere i svangerskapet.
Xenaen Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Er 23+1, forresten. Hatt kynnere siden uke 12 eller noe sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå