Gå til innhold

Dere som er/har vært plaget med kvalme...


Cocoon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter ca. fem uker, tror jeg. Holder fortsatt på, spesielt om kvleden. Legger med halv åtte-åtte hver kveld, for senga er den eneste plassen jeg føler meg ok... Pleier å gi seg ved tre mnd, da, sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg begynte det i uke 4-5.... er 17 uker nå å kjenner det fortsatt ,men kaster ikke opp lengre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+4 og kvalmen startet på fredag. Den har økt de siste dagene og i dag kastet jeg opp all frokosten før jobb. Ugh....gruer meg til ukene som kommer...men men det er jo en del av det å være gravid så må vel bare holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det startet mellom uke 5 og 6... og holder på enda er 10+0 i dag...

jeg kasteropp flere ganger til dagen og er tidvis eller konstant kvalm...

 

er derfor 100% sykemeldt.. sover også mye fordi kroppen blir utslitt av brekkningene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det begynte i uke 5, men etter å ha vært til ul og funnet ut at jeg er en og en halv uke kortere komt enn jeg trodde, har jeg funnet ut at jeg ble kvalm allerede i midten av uke 3! Hadde ikke trodd at det var mulig... Men er ikke så voldsomt kvalm enda, har ikke kasta opp til nå, og det er for det meste greit på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg startet kvalmen før jeg fikk positiv graviditetstest faktisk, men den ble sterkere og mye mer plagsom fra uke 6. Er nå 11+3 og fortsatt kvalm innimellom, men langt fra så mye som tidligere. Startet med Pyridoksin for ei uke siden og synes jeg ble mye bedre etter det. Absolutt verd å forsøke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å bli litt kvalm to dager etter positiv test. Altså ca i uke 5. Lvalmen har bare blitt sterkere og sterkere. Våkner om natten og er oppe og venter på å spy, men greier det ikke. Kommer veltende over meg i korte anfall som jeg aldri vet hvor lenge kommer til å vare. Er nå 7+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte uka da den festa seg...så jeg har vært dårlig fra starten denne gangen :( spyr hele tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...