Loppelill Skrevet 7. februar 2007 #1 Del Skrevet 7. februar 2007 Har dere en sp sang som synger for babyen? Her har de fått hver sin av en eller annen grunn... Emma har: So ro godt barn. Kristoffer har: Den første song eg høyre fekk. Marte har: Sulla meg litt du mamma min. Leander har: Kvelden lister seg på tå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 7. februar 2007 #2 Del Skrevet 7. februar 2007 vi har ei tulle og trollmorsvugge sang(den begynte eg å synge for ho i andre trimester av sv.skapet og synger den endo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 7. februar 2007 #3 Del Skrevet 7. februar 2007 Kan ikke synge for han når han skal sove, for da bare ler han Men han liker bake kake og ride ranke når han er våken da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 7. februar 2007 #4 Del Skrevet 7. februar 2007 Ikke en spesiell sang, men det blir endel Torbjørn Egner her i huset... ) Sikkert fordi jeg liker ham så godt selv. Karsten har ikke vært så interessert i sang før, men nå ser jeg at han liker å høre sanger som han har hørt tidligere... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 7. februar 2007 #5 Del Skrevet 7. februar 2007 Om kvelden er det so ro lille mann Om dagen er det lille Petter edderkopp og ro ro ro din båt (med boka fra goboken) som er store hiter. Men liker egentlig alt vi synger til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #6 Del Skrevet 7. februar 2007 Lille kattepuss og Se min kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 7. februar 2007 #7 Del Skrevet 7. februar 2007 En selvkomponert som har gått i "arv" fra Sanna:) , Hompetitten, klappe klappe søte (bake kake søte) ja han liker egentlig det meste:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 7. februar 2007 #8 Del Skrevet 7. februar 2007 Her er det også hele hakkebakkeskogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå