Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 dere som har kjøpt voksi pose, hva menes med vinter od sommer dyne til voksi?? og hvor mye syns dere det er verdt og gi for en sånn pose brukt?? lite og fint brukt må den være. noen som vet hva di ligger på nye??
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Vinterdyna er av ull, den er ganske tykk og egner seg best når det er relativt kaldt ute. Sommerdyna er av tynn bomull (som et vanlig vognteppe) og kan vel egentlig brukes hele resten av året. Har brukt sommerdyna ganske mye da sønnen min trives veldig godt oppi posen. Skulle du kjøpe en sånn så husk å knytte snorene før vask i maskin- de frynser nemlig veldig! Sommerdyne er vel egntlig ikke nødvendig, den er også ganske dyr å kjøpe. Men jeg kjøpte posen på sånn nyåpning av babybutikk og ga da 1100 for hele pakken- med både vinter og sommerdyne. Så da gikk det jo an! Ellers ligger vel voksi med bare vinterdyne på 2000 ca. Skulle du kjøpe brukt bør du forsikre deg om at ulldyna kun er renset og ikke vasket i maskin- da går den i stykker. Ser at amnge gjør dette feil, da jeg jobber i barnehage. Dette ble langt!!!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Vi fikk voksi posen når lillegutt var nyfødt. Den kostet da 1999kr og tror den ligger på det samme i dag. Vi har brukt den to vintre og har vært veldig glad i denne. Det er en øvre grense på når du bør slutte å bruke den, grader... mener den ligger på +10. Dette gjelder vinterposen. Sommerposen har vi ikke hatt bruk for (har den ikke heller) Er det varmere enn +5 grader bruker vi dyne og evnt et pledd over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå