2prinsesserogbim Skrevet 7. februar 2007 #1 Del Skrevet 7. februar 2007 då eg var liten var eg medlem i barnas bokklubb eller nåke i den dur.. husker det ar ein "logo" med ei lita marihøne på alle bøkene.. eg har lyst å ha alexandra med i denne klubben, eg vett den eksisterer endo, men finner ingenting.. er nåken store gode tjukke sangboker.. den store sangboken eller nåke sånn...?? kan nåken hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-mor Skrevet 7. februar 2007 #2 Del Skrevet 7. februar 2007 Se på bokklubben.no. Bokklubbens barn heter bokklubben. De har også en for babyer som er en abbonnementsordning. Snuppa her er medlem i sistnevnte. Fikk bla. den store barnesangboka gratis ved innmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 7. februar 2007 oki.. takk.. eg husker at eg likte så gdt den boka.. mamma har den, men den er så slitt etter alle desse år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå