Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Del Skrevet 7. februar 2007 Fikk tlf fra barnehagen at 2 åringen hadde mye feber. Vart overaska da ho ikke hadde feber 3 timer før da ho reiste i barnehagen. ringte lege og bad om time siden ho har hatt av og på feber og noe øreverk i flere uker. De mente de kunne vente til i morgen. Kom til barnehagen og da sa de at ho hadde ramla sammen på gulvet og klaget over vondt i benet. Da ble jeg virkelig bekymra og ringte lege og ba om time fort.(Smerter i fot og feber kan være tidlige symptom på hjernehinnebetenelse - før de klassike symptomer som stiv nakke og prikker). Gav paracet og ventet en time hjemme før vi gikk til legen. Hos legen kvikner selvfølgelig jenta til, men vil fortsatt ikke gå på foten. Legen undersøker foten men han kan gjøre det han vil uten at ho klager over vondt og feberen er nesten borte. Er kjempeglad for at det ikke var hjernehinnebetennelse men jeg føler at legekontoret tror jeg er en hysterisk mor. Det er andre gangen på kort tid jeg har hatt et sykt barn hjemme, som er blitt frisk med en gang ho kommer inn på legekontoret. Lurer på hvor lett det blir å få time på dagen neste gang? Det var en lett øreinfekjson og uklare smerter i benet, men ingenting alvorlig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8125907-hysterisk-mor-igjen-hjernehinnebetenelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
marguritten Skrevet 7. februar 2007 #2 Del Skrevet 7. februar 2007 nei herregud,du er da ikke hysterisk. med min første jente,så var jeg konstant hos lege og legevakten pga infeksjon i eksem og masse andre små ting. bedre å få det sjekket enn å være bekymret. dessuten så er jo en øreinfeksjon ganske vondt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8125907-hysterisk-mor-igjen-hjernehinnebetenelse/#findComment-8126107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå