Gå til innhold

Au - han biter i puppen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er bare 2.5 mnd gammel, og har ingen tenner, men du verden så hardt han kan bite med gummene!! Når han har spist en stund så biter han tak samtidig som han vrir hodet vekk fra meg. Nesten så han river av meg hele brystvorten!!

Hva kan jeg gjøre med dette?? Gruer meg til han får tenner, jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille gjorde også det når hun var ca 2 mnd. Begynte med at hun var forkjølet, og dermed fikk et dårligere tak.

Pass på at han tar et godt sugetak, ikke bare ytterst på brystknoppen. Ta ham evt. bort fra brystet når det skjer. Blir det ikke bedre ville jeg ha kontaktet ammehjelpen, for det er fryktelig vondt og ubehagelig.

Skrevet

He, he! Jenta mi gjør det samme! Visste ikke at brystvorta kunne bli 1 meter lang! (iiik). Det blir bedre etterhvert og du blir herdet (iallefall gjorde jeg det). Noen ganger gjør det fortsatt vondt, men da har hun gjerne dratt i den 100 ganger...

Skrevet

Hihi :-) Det blir lekkert når vi er ferdige å amme, og brystvortene henger ned på knærna :-) Noen klager over at de får lange pupper etter endt amming - vet ikke hva som er verst jeg ;-)

HI

Skrevet

datteren min gjorde det rundt den alderen og..men det over ganske fort..kom tilbake når hun var 5-6 mnd og hadde fått tenner..DET var vondt det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...