♥Spirevipp♥ Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg prøver stadig vekk og se for meg hvordan fødselen vil være. Det er jo en umulig oppgave, men jeg prøver ikke å ha for store forventninger til typen...slik at jeg heller kan bli positivt overrasket når han da gjør ting som jeg ikke forventer. Prøvde i går og fortelle han dette, men alt ble helt feil....klarte å si at noen ganger virket han tafatt i visse situasjoner, og jeg vet det høres helt teit ut! Han er jo egentlig ikke det....han gjør jo alt for meg; Hver gang jeg jobber kvelden, så kommer han å henter meg så jeg slipper å ta t-banen. Han kysser meg hadet på munnen hver eneste dag før han drar på jobb. Han vasker og henger opp klær uten at jeg må spørre, han lager middag og han er bare helt fantastisk! Han klager ikke når jeg ikke orker sex, han tar alltid hånda mi når vi går ute. Vet han ble fryktelig lei seg av at jeg ikke klarer å forvente noe av han, men hvordan skal jeg nå rette opp i dette? Dette er bare en måte å forberede meg på mentalt! Fokuserer veldig på å prøve å slippe kontrollen når tiden er inne, men det er vanskelig! Vil så gjerne at han skal gjøre småting som å massere meg eller holde rundt meg når riene er som værst, men jeg vet jo at han vil gjøre det hvis jeg ønsker det! Uff! Føler meg nesten slem!
tuppen og lillemor Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 jeg sjønner veldig godt hva du mener, du har liksom lyst at han skal hjepe deg på ett eller annet vis, har tenkt på det selv oxo, sist gang tror jeg han bare syns så synd i meg, visste ikke hva han skulle gjøre... men ka kan en si liksom, for å ikke såre han... det kan jo hende han hadde sittet pris på at jeg sa hva jeg ønsker, at han ikke må gjette seg til hva som er bra... har så lysr at han skal føle at han virkelig har vært til stede for meg.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Skjønner hvordan du har det...jeg har også vært litt vel brysk mot min kjære i det siste. Sier endel ting jeg ikke mener, og det er hovedsakelig pga at jeg er stresset pga nærståande fødsel og at hormonene herjer. Har dårlig samvittighet overfor han, for han vil meg jo bare godt. Det beste man kan gjøre i slike situasjoner er å forklare hvorfor man er slik man er og hvorfor man reagerer litt annerledes på saker og ting nå for tiden. Lykke til videre:)
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 jeg gjorde det helt motsatte. Sa at jeg trodde han kom til aa vaere helt super under foedselen, og at han liksom alltid vet hva jeg trenger at han skal gjoere+++ for saann syns jeg han er naa. Men tror jeg skremte vannet av han, for han ble smaablek og sa at jeg ikke maatta ha saa hoeye forventninger for han var redd han ikke skulle gjoere alt riktig. Stakkars, han veit jo selfoelgelig like lite som meg om hva som kommer til aa sje under disse timene. Og jeg mente jo selfoelgelig ikke at jeg forventer at han skal gjoere saa veldig mye...det er jo liksom det som er saa bra naa. han trenger ikke gjoere eller si saa mye. Han kan bare holde meg og stryke meg litt ogsaa foeler jeg meg bra igjen. men naa gaar vell han rundt og tror at han maa utfoere mirakler under foedselen. huf...det blir feil uansett... Men han er en flott fyr, og jeg er saa sikker paa at han vil gjoere en kjempeflott jobb bare ved aa vaere seg selv og ved aa vaere sammen med meg.
Tenker på nr 4 Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Jeg hadde ingen forhåpninger til sombo når vi skulle ha nr 1, men jeg sa det ikke til han . Men han var helt utrolig:) bare jeg sa ååååå, så heiv han seg over ryggen min og masserte under hele rien. Han spurte hele tiden om det var noe anna jeg ville han skulle gjøre eller hente til meg. Jeg tror det faller ganske naturlig for pappa'n hva han skal gjøre. At han får farsinnstingt akkutat som vi får morsinnstingt:)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 du kan jo fortelle ham hva du ønsker av ham under fødselen. Si f.eks "det kommer til å bli så godt når du kan gå å hente drikke til meg når jeg ligger og har vondt" "det hjelper sikkert å holde tak i deg, å vite at du er der" etc. Jeg sa f.eks til mannen at "jm sa til meg i dag at jeg må huske....det må du huske også fordi i kampens hete kommer jeg til å glemme det og da trenger jeg deg til å fortelle meg det" (og det gjorde han....han sa akkurat de rette tingene til rette tider. Mennene kjenner oss bedre enn vi tror, he he)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå