Gjest Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Hei hei ! Så at du prøver med litt pæremost,det blir spennende ;-) Har lyst å prøve litt fast føde til S også, hun har tydeligvis lyst på noe mer enn puppen og mme nå... Litt urolig om dagen og våkner mer på natten.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 hei:) ja vi har bare prøvd en gang da.. også har jeg laget i dag så han skal få.. vet det er anbefalt å kanskje ikke gjøre det,men .. han har vel ikke vondt av noen små smaker inimellom? han spiser hver 2 t på dagen .. noen ganger 3 da men..slitsomt... sliter litt med pumpinga om dagen--kanskje det bare er for lenge siden sist? tar tid før det kommer noe og kommer ikke så mye.. før var det lett 100 ml etter en time.. nå kanskje 50....hva kan det komme av tro? skjeldnere spreng også.. på natta sover han 5 t deretter 3 .. så er det mating hver 2-3 t på formiddagen.. uff.. nå gikk det plutselig opp for meg... begynner det å bli tomt???? vil ikke vil ikke:/ klem
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 sammen heng med at jeg er forkjøla kanskje?
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Det er nok det at du er litt slapp og småsyk ja , du har jo hele tiden hatt mye melk så det forsvinner nok ikke nå.. Et nattammemåltid burde jo også opprettholde produksjonen, Snakket med et par jenter på barselgr.som ikke nattammer mer, men de har produksjon selvom. Det tar seg nok opp igjen! KLem og god bedring=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå