Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Vi skal til London i slutten av mnd. og mini er da 6 mnd. Det jeg har begynt å tenke på er når vi skal rundt i byen; hvor jeg kan få gitt mini pupp? Vi skal begynne så smått med litt grøt snart, men det kommer jo til å være pupp som er hovedmaten når vi reiser. Er ikke disse engelskmennene ganske konservative av seg, kan jo ikke bare sitte hvor som helst å amme? Er jo greit hvis man er i nærheten av et kjøpesenter eller noe sånt som har stellerom el.l. Men vi har jo tenkt oss litt rundt om for å se byen. Har noen noe tips til løsning på dette "problemet"? Er det noen som har vært i London eller andre storbyer som har erfaringer med dette? Lurer fælt å dette her altså!
Molait Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Tar h*n flaske? Ha ferdig oppmålt pulver og kokt vann på termos eller ferdig pumpet, men da må du evt. ha oppvarmingsmuligheter. Stort sett tror jeg du vil finne et sted å amme. Høres ut som mini er såpass stor at amming ikke må skje med "en gang". Vet jo sånn ca. hvor lenge h*n holder og? Planlegge litt. Om dere leier bil er det greit å amme der. Ellers er det jo toaletter da. Sittet på do flere ganger å ammet jeg:) Ellers kan du jo og rett og slett ikke bry deg og amme der du føler for:) Bruk boob-ammetopp e.l. Da synes jo ikke noe pupp uansett. Evt. ha gulpekluten litt over.
forglemmelig Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 jeg ville ha ammet der det passer meg (har bodd i England i 3 år). Det går an å amme "diskret" med ammeklær (eks. fra boob). Med eller uten ammeklær- engelskmenn er ganske tolerante. Jeg hørte en liten historie for litt siden hvor en person klaget over en mor som ammet barnet sitt ved gate'en på en flyplass i England. Det endte med at den personen som klaget ble bedt om å gå....... Amm i vei. Og kafeene i England er også veldig behjelpelig med å varme opp mat etc... God tur!
moo Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 På kafé er vel det enkleste? Jeg har aldri opplevd det som noen problem å amme diskret på slike steder i England. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå