Mamma til 2 jenter..... Skrevet 7. februar 2007 #1 Del Skrevet 7. februar 2007 I natt sov Adriana hele natten inne på rommet sitt!!! Jeg våknet opp klokka 3 i natt og kikka på klokka og tenkte bare jøss, så jeg måtte jo gå inn og sjekke at alt sto bra til;-) Klokka 8 sto vi opp i dag og jeg la henne 19.30 i går så nå er jeg veldig uthvilt og gla kan du si... Var på svangerskapskontroll i går og alt ser bra ut med babyen, kan nesten ikke tro at det faktisk snart er april!!!! Tiden har gått kjappere denne gangen enn med Adriana, men man har jo mer å henge finga i da:-) Fikk også penecilin mot bihulebetennelsen min så nå skal det bli bedring, etter 3 uker med sykdom så skal det bli godt!!!!! Tusen takk for alle gode og støttende ord!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #2 Del Skrevet 7. februar 2007 Så bra! Her og har vi hatt en bedre natt enn på lenge. Men er jo ikke i nærheten av å sove hele natta.... Fikk 4 timer sammenhengende søvn i natt, pluss to timer. Så i dag er det velstand ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Så fint at det går bedre nå. og kjempeflott at du fikk litt sammenhengende søvn. Det er bare helt herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå