Gå til innhold

Vet han at det er morsdag på søndag???


Hermelina

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på om min kjære er klar over det. Og kjenner jeg ham rett så klarer han heller ikke å få med seg at det er det.

Hadde vært hyggelig med en blomsterbukett eller noe, men hadde jo også vært koseligst om han kom med det helt av seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klart ikke å holde meg, så jeg sa det jeg :o) Kanskje han husker det da.... hihi..

 

Lykke til med mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til ham, MEN jeg tror ikke han vet det likevel!!! Typisk mann på det området, husker aldri slike dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis sender de reklame på tv'n så vi holder oss oppdatert.;) hvis ikke hadde jeg vel glemt det sjøl.. men jeg måtte hinte litt til sambo jeg og ja!:P så nå er jeg spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he her i huset er det helt omvendt. Her er det gubben som husker slik og ikke jeg. For å si det slik var det han som virkelig minte meg på at nå er tia inne for å sende inn bilde til avisa i forbindelse med farsdagen og heldigvis fikk jeg det gjort. Til mannen min sin store forundring for han trudde nok jeg kom til å glemme det:-)

He he he så nå om dagen hører jeg ikke noe annet en hva jeg ønsker meg til morsdagen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sambo med hukommelse som en gullfisk... Fikk et reklameblad fra en eller annen gullsmed-butikk der det stod at det var morsdag på søndag, som han så. Så det skal bli spennede å se om han husker det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...