Gå til innhold

Jeg datt ned trappa!!

Anbefalte innlegg

jeg klarte å skli på sokkene ned trappa og landet rett på skinka med trappekanten nederst i korsryggen. fikk blåmerke og ja det gjorde vondt...Er bare 7 uker på vei,noen som vet om dette kan føre til abort? kan fosteret liksom bli "ristet" løs? Eller ligget det godt beskyttet så tidlig? noen som har opplevd liknende? Er veldig urolig nå:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8125150-jeg-datt-ned-trappa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som den ivrige Se og Hør leser jeg er (jada, jeg innrømmer det gjerne!, hehe) husker jeg det var en bildereportasje av prinsesse Mârtha Louise da hun var 5 uker på veg med Maud Angelica og falt av hesten under et stevne. Det gikk jo somkjent også bra... De små spirene våre ligger godt beskyttet nede i bekkenet enda, så det skal nok noe til å få "ristet dem løs". Tror nok det går bra med din lille alv også, men jeg skjønner at du ble litt bekymret. Lykke til videre. .-)

ikke noe problem for deg dette her. Den lille spira sitter godt. Jeg kjørte på en elg i samme uke som deg og tenkte at dette går ikke bra. Hadde litt blødning etterpå men det gikk helt fint. Og det var et kraftig smell. Lykke til og kos deg videre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...