Gå til innhold

Ang landstreff....


-carina-

Anbefalte innlegg

Har sett at det nok er overveiende stemning for Oslo... Jeg hadde ellers gjerne tatt en tur enten til Bergen eller Trondheim, jeg...

 

Så skal vi si at treffet blir i Oslo, da?

 

Og så ser jeg at 14 april er foreslått. Noen det ikke passer for, men mange som sier det er greit... Det vil jo dessverre aldri passe for alle...

 

Så skal vi si at helgen blir 14 april, da?

 

Er også forslag om å søke Glad-meldingen. Så fremt ikke noe kommer i veien, så skal jeg sette meg ned i kveld og søke for oss...

 

Og så kan jeg begynne å vurdere overnattingsmuligheter. Poenget er vel i alle fall å gjøre det billigst mulig, slik at flest mulig har anledning til å bli med!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har eg råd blir eg med til oslo... tenkte å ta sambo med så får vi oss ein tur i samme slengen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får det til:) Har tre husleier i mars! (nyhuset, gammelhuset og det vi skal bo i) Så det sier seg selv at vi blir rimelig fattige:(

Men hvis vi plutselig får penger nok så er jeg med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med jeg,er det noen andre som bor på karmøy haugesund distriktet som også skal reise?i så fall så kan du sitte på med meg for jeg kjører over tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått med meg alle trådene, men har vel 1000-kroners spørsmålet: Skal vi ha med babyene på dette? :-) Hvis vi skal ut om kvelden....ser liksom ikke for meg baby på bar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er vel meningen vi skal ha med babyene, er jo koselig å få lov til å hilse på dem også!!

Sjekk innlegget mitt om forslag om overnattingssted! ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...