Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kunne selvfølgelig ikke dy meg i morges, enda jeg hadde bestemt meg for å la være. Jeg sto opp og fortet meg å tisse for å ikke teste, men hvor lenge klarte jeg å holde meg? Til neste gang jeg ville tisse så klart.

Helt og holdent en bom denne mnd også. Supernegativ, akkurat som jeg visste. At jeg ikke kunne hørt på den hersens intuisjonen min da. Den bruker aldri slå feil den.

Sløsing med tester det er det dette er! Ja, men så er jeg jo testoman og elsker å teste, ikke så enkelt dette. Må jo skynde meg å teste på ikm dagen før hun dukker opp, hehe...

Som dere sikkert forstår så er jeg tilbake i uke en, raste ned fra uke fire til en i dag. Tante er ikke kommet, men på vei det er ho, kjenner eg.

Må vel bare rette opp ryggen og være glad til.

En ting er sikkert, nå har jeg gått til akupunktur i tre mnd og syklusen er nå blitt stabil, da er det tid for en graviditet!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8125139-m%C3%A5tte-bare-teste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arghhhh, så kjipt!

Kjenner meg godt igjen, som sagt. Like greit å bruke penger på testene, så vet man jo at tante sannsynligvis dukker opp 5 minutt etter at testen er tatt... Jo takk, den kan jeg!!

Bedre lykke neste pp! Siden syklusene dine er fine, er jo sjansene større for å lykkes!! Lykke til i uke 1 og så videre... Jeg er da i uke 2 eller 3, går her med pergo-egg og venter på el...

=)

Tja, TR er jo ikke kommet. (fortsatt bittelite håp)

Kjenner meg også godt igjen. Testet med EL-tester fra siste Pergo-pille og har fortsatt med graviditetstester etter EL. Er ikke nærheten av IKM, men tester likevel. Er ikke særlig tålmodig, dessverre...

Skulle ønske man kunne bestille graviditet på nettet og fått det i posten neste dag. Jeg ble lei av prøvinga (egentlig all ventinga) allerede i pp 2.

Denne måneden synes jeg at symptomene har vært annerledes, men det skyldes kanskje Pergo-kuren?

Synes dere er så flinke, damer! Tålmodige, positive og knall-optimistiske.

Lykke til alle sammen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...