Gå til innhold

April: Norasmamma!

Anbefalte innlegg

Hei! Hadde nesten glemt at du var gravid og!! *skamme seg* Hvordan går det med deg? Har formen vært fin? Har dere begynt å gjøre klart til babyen?

Merker selv at det nærmer seg, og jeg tenker mer og mer på at vi må stelle i stand til babyen kommer... Bytte ut ting som ødelagt bleiebøtte, og vaske trekket til babysetet til bilen, o.l... Kanskje vaske litt babytøy igjen snart... :) Er jo litt koslig og, men samtidig litt skremmende, for da blir det liksom så nærme at babyen kommer..hehe.. selv om jeg er lei magen allerede... :s

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8125110-april-norasmamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!! Takk for at du spør! Det går veldig bra med meg bortsett fra den berømte bekkenløsning!! Går til manuellterapeut hver tirsdag for å bli teipet. Er 100% sykemeldt (fom forrige uke) og ble anbefalt å starte med krykker(skrives det sånn?). Skal sjekke og se om jeg får lånt fra sykehuset her.

Det nærmer seg med storm skritt her, og det er BARE 5 uker igjen! Nora kom 8 dager før, og absolutt ALLE kjente tror at Emma kommer til å bli født før termin også, siden magen min er så STOR! (har nemlig fått mange komm. om størrelsen!) Iflg av jordmor, ligger symfusemålet litt over gjennomsnittet, og magen er normal. Sist gang tok det 30 timer fra vannen gikk til Nora ble født, håper ikke det blir en så lang fødsel igjen. Men jeg tenker faktisk ikke så mye på fødslen, er heller mer bekymret for å finne en som kan stille opp og passe Nora mens fødselen er igang. Flyttet jo til Mo for 3 år siden og begge oss har foreldrene våres i Oslo :-( Et vennepar av oss som vi kunne få hjelp fra skal på ferie den uka før termin (mest sannsynlig å føde da). Huff ikke lett dette her...Vel vel, får ta det som det kommer, skal spørre et par venner til...

Håper at det går bra med dere andre her i klubben :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8125110-april-norasmamma/#findComment-8214726
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...