MaJe å go-gut`n:) Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Jeg lurer litt på dette med str på babyklær. Har kjøpt hentesett til gutten i str 50. Har fått estimert høy fødselsvekt, og lurer nå på om disse klærne kan bli får små? Hvor "store" er babyene før str 50 er får lite?
godiva med 3 gull Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Nå var min jente 4900 og 55 lang... Så da passer jo ikke str 50 Har ikke kjøpt noe særlig i 56 denne gangen. passet ikke lenge sist.
MaJe å go-gut`n:) Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 ok, takk får svar! Tror jeg får pakke ned et ekstra sett som er større, for sikkerhetsskyld:) Jordmor ville ikke si hvor stor han var, men han var stor ja sa hun =/
venter nr 2 i april Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Hvor lenge har du igjen? Jeg fikk estimert en fødselsvekt på 4,5-5 kilo med sønnen min. Kjøpte heller ikke mye i str 50. Men så kom han 5 uker og 3 dager for tidlig. Så dermed kunne han bruke str 50 i 6 uker ca. Og jeg hadde ikke noe tøy omtrent. Du vet jo ikke når babyen kommer. Du kan jo kjøpe noe, la bare lappene henge på og evnt bytte. Vask bare et par bodyer og en bukse eller noe. Lykke til:)
MaJe å go-gut`n:) Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 Har termin i dag! skal inn til vurdering for igangsetting i morgen, vist ikke det skjer noe av seg selv før det. Har kjøpt og vasket hentesett i str 50, men jeg må nok pakke ned et større sett i tillegg!
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Vår gutt var 3430 g og 49 cm ved fødsel. str 50 var passe da, 56 alt for stort. Han er nå litt over 4 kg og 54 cm lang og str 50 begynner å bli smått, men 56 må fremdeles brettes opp på armer og bein. Bukser og gensere passer i 50, men bodyene begynner å bli snaue i skrittet. (han er nå 1 mnd gammel)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå