Gå til innhold

3 unger i stasjonsvogn?? Er det mulig?? Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Vi venter nr. 3 i slutten av august. Dette var en veldig koselig overraskelse, men ikke akkurat planlagt:-) Plutselig har vi fått litt hetta: Hva gjør vi med bilen? Vi vil i september ha 3 unger mellom 0 og 5 år.. Alle må jo sitte i bilseter! Trenger tips om hvordan andre fikser dette!! Vi kan jo ikke være de eneste som har stått overfor denne utfordringen?? Vi har forresten i Passat stv som vi er veldig godt fornøyd med...

Fortsetter under...

Hei. Jeg har ikke 3 unger selv, men min beste venninde har og de har måtte kjøpe en 7-seter... Jeg tror det går til en viss grad med stasjonsvogn, men det blir fryktelig trangt og ikke spesielt god plass i bagasjen når en skal bort osv.

Håper det hjalp litt :0)

Hei!

Jeg er selv gravid, går i uke 15 nå og venter min første, men jeg jobber sol bilselger og det inntrykket jeg har av de som venter nr 3 (og det er forholdsvis mange) er at de kjøper en større SUV eller en stor 7 seter hvor setene på 3 rad ikke er innfelt i bagasjen, da dette gir veldig lite komfort og føles litt "simpelt".

Om du fortsatt ønsker å ha en vanlig stasjonsvogn vil jeg anbefale deg en nyere Opel Vectra, de er store og gode og med masse mer bagasjeplass en VW passat, dessuten så er det bedre plass til barneseter i den.

Masse lykke til i svangerskapet, bil er alltid det minste problemet :) Det er så mye fint og få tak i.

• 2 uker senere...

Hei!

Vi er også i samme situasjon som dere... Har to barn, ei som blir 4 og ei som blir 1 og så har vi termin i begynnelsen av august. Kjøpte oss ny bil i fjor ,men forsto fort at dette ville bli trangt. Det er virkelig ikke lett å skal ha plass til 3 bilseter altså. Vi har bestilt ny bil,

en Ford S-max. Kjempe god plass til seter og bagasje. Lykke til med bilkjøpet!

Annonse

Samme problem her... venter nr. 3 og kommer i august til å ha barn på henholdsvis 4,5 år, 2 år og 0 år. Vi aner ikke hva vi skal kjøpe, men har sett litt på disse 7 seterne da.... Eldste sitter på pute m/rygg, men de to minste vil bruke seter som tar ganske mye plass.. sliter med stasjonsvogna vi har ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...