Gå til innhold

Noen som oxo har termin i April som bor i Oslo?

Konemor83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hallo dere!!!

jeg er ei jente på straks 22 år (bursdag 11 feb....)

bor på tøyen sammen med kjæresten min..

har termin 6.april jeg da :-) gleder meg sånn..

kjenner ingen i oslo som skal ha baby jeg heller, kunne vært koselig å blitt kjent med noen andre... :-)

klem fra meg!

Annonse

Hey,jeg har termin i slutten av april begynnelsen av mai jeg da..bor på tøyen men flytter til holmlia,mer barnevennlig der skal det visst være.ihvertfall bedre enn å bo midt i byen synes jeg da..hadde vært koslig å bli kjent med deg..kjenner ikke mange i oslo ennå så da passer det fint med en trillevenn he he.har samboer jeg også og vi er forlovet.Gleder oss kjempe masse til jenta vår kommer og kan nesten ikke vente.ta kontakt da vis du vil er forresten 22 og han 23...kos og klemz

Annonse

heisann ja! kan vi ikke si at vi møtes på peppes fredag den 23 feb kl 15 da, de som vil være med henger seg på det nye innlegget jeg lager her inne:) jeg kan reservere bord, så det er greit å vite hvor mange som kan og vil komme.. jeg har vært på BIMtreff før.. og d er ikke så skummelt som man skulle tro.. om noen er nervøse for det:D

Oj her hadde d visst skjedd saker å ting...ikke vært her på en liten stund ser jeg...morro at så mange skal ha termin samtidig da, og de fleste bor jo på samme område. Bor lissom litt i mellom alle jeg virker d som hehe....bor på kværner jeg da...ik langt fra manglerud, tøyen ell galgeberg =)

Her er min mailadresse: [email protected] er bare å legge meg til =) er litt bedre å snakke sammen over msn. Er som sagt ikke så ofte her på barnimagen.

Ønsker alle en riktig god søndag videre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...