Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Pendlet for gutt,sirkel for jente. Stemte dette på dere?
komplett familie Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 ja, det stemte på meg og ei venninne. Det ga utslag på gutter, og det ble det =)
birma og tredjemann Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Stemte på meg og :-) Og på venninnen min.
kokosbolle Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Det stemte på meg og en venninne. Jeg fikk gutt og hun fikk jente, som ringen sa )
Eliise Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Tok en sånn test når jeg var 10 år, og jeg husker det ennå, hehe... Den viste jente-gutt-jente-gutt, altså 4 unger. Og første ble jente som testen sa! Blir spennende å se om resten stemmer =P Men vet ikke om jeg vil ha 4 unger da...
*shehasmyheart* Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Stemte ikke her. Pendlet for gutt, men ble jente:)
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tok denne da jeg var kanskje 18 år, husker ennå at den sa gutt-jente og muligens en "attpåklatt", husker ikke hva det var for kjønn. Av en eller annen grunn har jeg trodd litt på dette og hadde derfor en følelse av gutt først. Fikk gutt, så hittil stemmer det, hihi :-)
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tok den før jeg ble gravid med jenta mi. Da viste den jente. Det stemte jo. Etterpå skulle jeg få gutt. Og nr. 2 ble gutt.
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tok den da jeg gikk gravid.. Viste gutt og jeg fikk jente så her stemte den ikke!
Sebra Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Den stemte ikke. Den hviste gutt og jeg fikk jente.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 denne skal tas når man er gravid altså.... stemte for meg og for begge venninnene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå