Gå til innhold

Bruker man bringebærblad kapsler og te sammen??`???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er faktisk ingen av de som selger dette som kan svare meg...

Har 22 dager ingen til termin, har brukt kapsler til nå, men har forstått at man skal bruke te på slutten??!!??!!

Skal da kapslene byttes ut med te, eller tar dere da begge deler.

overtakknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut i fra hva jeg kan lese om bringebær kapsler og te, så skal man ikke ta disse sammen.. Da får man dobbel dose. Men man skal drikke noen kopper te hver dag, eller man kan bruke kapslene, som etter sigende skal være noe sterkere enn teen..

- Ønsker deg lykke til og håper du ikke går for mye på overtid!

Skrevet

Takk for svar, er totalt idiot på å lete på nettet.. så flott at noen kan hjelpe.

Håper også at jeg ikke går så mye over termin denne gangen,, gikk 3 uker sist. Så nå prøver jeg alt for å unngå det denne gangen..

Kapsler og akupunktur..

Skrevet

Når burde man begynne å drikke bringebærte? Jeg har 87 dager igjen til termin, er det for tidlig?

Skrevet

De sier kapsler fra uke 35...

Skrevet

Kapsler og te blir vel som nevnt over "dobbel dose". Jeg ville holdt meg til et av alternativene. Min jordmor (tysk) sier at jeg kan drikke en kanne med bringebærbladte pr dag fra uke 36-37. I en bok jeg har (tysk) står det at man kan begynne å bælme te i 34. uke. Det gjorde jeg sist jeg var gravid - er ikke sikker på om det hadde noen virkning. Noen "skadevirkninger" hadde det i alle fall ikke, så jeg kommer nok til å drikke te denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...