Gå til innhold

nå har jeg sagt det på jobben!

Anbefalte innlegg

... nå har jeg prøvd å skjule så godt jeg kan i noen uker.

Men tenkte at denne uken skulle jeg si det til sjefen.

Litt skummelt, for man vet ikke reaksjonen..

Men den ble veldig bra!

Hun var kjempepositiv. Begynte å fortelle hvordan hun hadde hatt det , og om jeg var kvalm etc..

så sendte hun ut e-post til de andre på jobben...

så nå vet alle det. Litt skummelt det også, men har fått masse hyggelige sms, mailer og telefoner.

Fortsetter under...

Så flott!

Jeg sa det på jobben min og i forrige uke. Var veldig nervøs ettersom at jeg er nyansatt og skall ha en del ansvar, men det gikk kjempefint=) Han mimmret om kona si og deres svangerskap og at vi skulle ha en fin dialog under våren om det var noe jeg ville ha/ eller trengte skulle jeg bare si ifra og at jeg skall tillrettelegge rutiner etc så min ettetredende får en lett jobb når den kommer.

Kjempefint og få en sånn respons.

Han hørtes ut som en grei sjef!!

Er sikkert ekstra skummelt når du er ny i jobben også... jeg er litt ny i deler av jobben... så var litt redd for at de skulle tenke at det var planlagt fordi jeg endelig hadde 100% stilling... men det var det ikke.

Men som sagt ingen problem:)

Hohhoho!

Jeg har også fortalt ned, fredag 2/2. Hadde med kake på allmøtet. Pyntet med roser og en figur: gjennomsiktig stork med et liten baby inni. Gjennomsnittsalderen på jobben er ganske høy, så alle lurte på hvem som hadde blitt/skulle bli besteforeldre... ;0) Ingen spurte hvem som VAR gravid! Så det kom som et sjokk. Hadde foralt det til mine ledere på forhånd for flere uker siden. Nå passer alle på meg at jeg har det bra og de er spente de også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...