betty74 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er gravid. Jeg har skjønte det lenge og lett i bøker og på nettet etter beskrivelse av symptomer tidlig tidlig i et svangerskap. Mange mener at man ikke kan kjenne noe før rundt ikm. Vel, det kan ikke være riktig, mener jeg!!! En uke etter EL begynte jeg å få murringer i magen, som om mensen var på vei. Samtidig ble jeg kraftløs og fikk ilinger/ lette smerter i bena. Noen dager etter så jeg meg i speilet og tenkte: "Jøss, hva har skjedd med puppene??" Fra da var jeg helt overbevist om at jeg var gravid. Kort tid eter ble puppene vonde også og jeg begynte å bli kvalm om morgenen. Først i dag 4 dager etter IKM var testen positiv!!!! Ikke si at alt dette var innbilt??? Ble forresten spådd av 3 ulike spådamer, ingen av dem forutså dette.. Lykke til til alle andre prøvere!! Babystøv: ###############################################################################################################################################################################
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Gratulerer så mye!=) Suger til meg babystøv!
ludda Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Gratulerer betty74,så morro!!!!!!Lykke til videre..
camelia4årpåvent Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Gratulere så masse, heldige du!! Lykke til videre i svangerskapet og inn på 1 tri!!! Tror ikke tegnene dine var innbilte, noen kjenner symptomene med en gang, mens andre ikke merker noe til graviditeten før de er flere måneder på vei! Lykke masse til!
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 GRATULERER så masse =)
Dizzie_mortil3 Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har også kjent mensmurring før IKM begge ganger jeg har vært gravid...og så gjør jeg det faktisk nå også...) Har IKM på søndag... Så tenk om jeg er gravid!!! Gratulerer så masse til deg!
Nela Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet:) *suger til meg babystøv* takker:)
meg & mine små Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Gratulerer så mye! Lykke til videre med den voksende magen! Suger til meg babystøv
2 fine små Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Gratulerer, og deilig at du visste best selv! Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå