Gå til innhold

Dere som bruker babysafe...


-carina-

Anbefalte innlegg

Bruker dere den på dagtid også?

 

Hittil så har Karsten enten sovet i vogna eller i dobbeltsenga. Men nå er det jo ikke så lenge til han begynner å røre litt mer på seg. Lurer på om jeg skal venne ham til å sove i sin egen seng på dagtid også? Men da er det kanskje lurt å bruke den babysafen på dagen også? Ellers kommer han jo bare til å krabbe omkring i senga og ikke finne roen... Har hittil ikke latt ham sove i senga på dagen for å lage ett skille på natt og dag. Men det blir jo snart skummelt å la ham sove i senga vår, plutselig klarer han å krabbe over "buffer-dyna" og da er det langt ned til gulvet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når jeg legger madelen på mårran...den første luren. så har hun ikke den på. hun er så trøtt. på kvelden må vi...for hun kan plutselig våkne å leke/turne. Men hvis hun blir mer aktiv på mårran så må nok den på!

 

ellers ligger hun i vogna på dagen. Syns det er så kaldt ute på mårran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun på kvelden/natta vi!

 

Tiril sover stort sett i senga si når vi er hjemme, på dagen. bare legger henne ned og hun turner rundt. Må inn å snu henne noen ganger, men tilslutt sovner hun (ofte på tvers av senga), men da er jeg bare inne å snur på henne etter at hun er sovnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...