-carina- Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Bruker dere den på dagtid også? Hittil så har Karsten enten sovet i vogna eller i dobbeltsenga. Men nå er det jo ikke så lenge til han begynner å røre litt mer på seg. Lurer på om jeg skal venne ham til å sove i sin egen seng på dagtid også? Men da er det kanskje lurt å bruke den babysafen på dagen også? Ellers kommer han jo bare til å krabbe omkring i senga og ikke finne roen... Har hittil ikke latt ham sove i senga på dagen for å lage ett skille på natt og dag. Men det blir jo snart skummelt å la ham sove i senga vår, plutselig klarer han å krabbe over "buffer-dyna" og da er det langt ned til gulvet...
18.juli/29juli Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 når jeg legger madelen på mårran...den første luren. så har hun ikke den på. hun er så trøtt. på kvelden må vi...for hun kan plutselig våkne å leke/turne. Men hvis hun blir mer aktiv på mårran så må nok den på! ellers ligger hun i vogna på dagen. Syns det er så kaldt ute på mårran!
♥Tiny Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Bruker kun på kvelden/natta vi! Tiril sover stort sett i senga si når vi er hjemme, på dagen. bare legger henne ned og hun turner rundt. Må inn å snu henne noen ganger, men tilslutt sovner hun (ofte på tvers av senga), men da er jeg bare inne å snur på henne etter at hun er sovnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå