Gå til innhold

Noen som kan anbefale en ålreit lege i Bærum?

Anbefalte innlegg

Skal bytte fastlege pga uenighet om sykemelding, men vil jo ikke risikere å gå "fra asken til ilden"... Noen som har leger i Bærum å anbefale? Jeg trenger en som ikke konsekvent er i mot sykemelding. Jeg har meget gode grunner til å være sykemeldt, så en normalt fornuftig lege bør forstå situasjonen.

Evt advarsler mot leger jeg bør unngå...

Om dere ikke vil skrive i tråden her så går det vel muligens an å sende meg en privat melding til "bim.kontoen" min...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Det er tross alt legen som er fagperson. Det er ikke pasienten som sykmelder seg, slik mange ser ut til å tro. Typisk å bytte til såkalt "snill" fastlege som ikke vil miste dyrebare inntekter til seg selv, og dermed glemmer det store samfunnsregnskapet. Jeg syns det er bra med leger som har prinsipper. Må være pinlig for legen å få et sånt stempel som snill med sykmeldinger. Da får han forhåpentligvis myndighetene på døra snart.

sorry, men det er mange som bruker graviditet til å slippe unna kjedelige jobber. Og leger som sykmelder i hytt og pine for å slippe å miste pasienter.

Helt enig, syns det er altfor mange som sykemelder seg bare fordi de er gravide og ikke orker å gå på jobb. Sykt at hvis ikke en lege vil sykemelde deg så er det bare og bytte til en som vil. Hvis du ikke er syk nok så bør du fortsette å jobbe. Hvorfor skal staten betale for deg bare fordi du ikke orker å gå på jobb?

HI sier jo at hun har veldig god grunn til å være sykemeldt og føler at hun ikke blir tatt seriøst av legen og at hun derfor skal bytte... synes dere anonyme over.. burde holde dere til hi sitt innlegg og ikke anta at det ikke stemmer at hun har god grunn til å være sykemeldt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...