Gå til innhold

hjelp - symptomene forsvinner i uke 10... mister jeg????

Anbefalte innlegg

Har vært ekstremt kvalm og kastet opp nå i over en mnd, og i dag for første gang på denne tiden har jeg ikke kastet opp etter at jeg stod opp... er også bare litt småkvalm i dag - ikke superkvalm som vanlig.

Synes dette er veldig bekymringsfullt jeg - kvalmen "skal" vel ikke forsvinne før rundt uke 12? Hører om så mange der forsteret bare dør uten å komme ut... kan det være det som har skjedd? Er jo fantastisk hvis jeg endelig blir bedre, men ikke fordi babyen er død... =( bestillte privat ul i dag, men skal ikke før om en uke!

Hjeeeelp

Fortsetter under...

Kvalmen min forvant for godt rundt uke 10-11 og har ikke vært kvalm siden! Hadde også en periode hvor puppene ikke var vonde lenger...og jeg ble litt bekymret. Men det varte ikke så lenge, og jeg merket etterhvert andre tegn på at ting var som det skulle. (Se litt i svangerskapskalenderene rundt omkring på nettet, da skal du se at de sier endel forskjellig :)) Alt er nok i orden! Klem!

Tusen takk for beroligende svar =) Har faktisk kastet opp nå - men tok godt over en time etter at jeg stod opp. Er imidlertid mye mindre kvalm enn vanlig - og det føles fantastisk =)

VELDIG godt å høre at dette har skjedd med flere - nå skal jeg slappe av og velge å tro at alt er som det skal =)

Annonse

Hei:)

Jeg er i uke 11, og jeg har også vært veldig kvalm, men ikke kastet opp, og det går så opp og ned på hvor kvalm jeg er. Noen dager er jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt og andre dager og netter er jeg veldig kvalm. I går kjente jeg ikke kvalmen i det hele tatt, mens i dag har jeg vært kvalm siden i natt. Rart at det skal skifte sånn, men det er jo normalt, så da slår jeg meg til ro med det:)

Håper alt er som det skal inni magen din også, for jeg vet hvordan frykten for å miste er...mistet 3 ganger i fjor...Men denne gangen SKAL det gå bra:) Er snart ved 12 ukers-"grensa" nå og da vil jeg slappe litt mer av:)

Tvi Tvi og lykke til:)

klæm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...