Gå til innhold

Noen som må tilbake til UL pga morkaka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29 uker på vei. Vært på UL to ganger. Siste gangen var i slutten av desember og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte tilbake 8 uker før termin å sjekke morkaka for den lå så langt nede. Hva skjer hvis den ikke har flytta seg, blir det keisersnitt da? Har snakka m mamma osv å hun hadde ikke hørt om de greiene. Er det noe nytt ell no?

Hilsen en som ikke skjønner så mye av akkurat det her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal på ultralyd den 26 (uke 32eller 33 bim regning) for å sjekke morkaka.. begynner å grue meg litt.. håper den har flyttet seg lenger opp..

Skrevet

Hei. Godt å høre at det ikke bare er jeg som må tilbake pga av morkaka. =) håper virkelig at den har flytta seg jeg oxo =)

Skrevet

hun sa på forrige ultralyd at jeg ikke skulle bekymre meg for hun trodde den kom til å flytte på seg men at jeg måtte tilbake bare for sikkerhets skyld..

Skrevet

Okay. Det sa hun egentlig til meg oxo. Er jo bra at dem passer på da sånn at det virkelig ikke er noe galt =) blir skikkelig spennende å se om den har flytta seg. Får jo X fingrene på det =)

Skrevet

Hei!

Hadde placenta previa som det så fint heter i mitt forrige svangerskap. Var på hyppige kontroller, og den trakk seg sakte men sikker opp til riktigplassering. Det gjør den i de fleste tilfeller. Lykke til videre! :)

Du kan lese mer her:

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320781

Skrevet

Så godt å høre. Takk for det =0)

Skrevet

Jeg hadde også morkaka langt nede ved ordinær ul. Var inne på ul igjen i uke 34, og da hadde den blitt med livmora oppover. Så det ordna seg, og det gjør visst som regel det :)

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for at dere svarer. Da har jeg nok ingenting å bekymre meg for =) Ønsker dere alle oxo Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...