Konemor83 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er 29 uker på vei. Vært på UL to ganger. Siste gangen var i slutten av desember og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte tilbake 8 uker før termin å sjekke morkaka for den lå så langt nede. Hva skjer hvis den ikke har flytta seg, blir det keisersnitt da? Har snakka m mamma osv å hun hadde ikke hørt om de greiene. Er det noe nytt ell no? Hilsen en som ikke skjønner så mye av akkurat det her.
Neverstill Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 jeg skal på ultralyd den 26 (uke 32eller 33 bim regning) for å sjekke morkaka.. begynner å grue meg litt.. håper den har flyttet seg lenger opp..
Konemor83 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 Hei. Godt å høre at det ikke bare er jeg som må tilbake pga av morkaka. =) håper virkelig at den har flytta seg jeg oxo =)
Neverstill Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 hun sa på forrige ultralyd at jeg ikke skulle bekymre meg for hun trodde den kom til å flytte på seg men at jeg måtte tilbake bare for sikkerhets skyld..
Konemor83 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 Okay. Det sa hun egentlig til meg oxo. Er jo bra at dem passer på da sånn at det virkelig ikke er noe galt =) blir skikkelig spennende å se om den har flytta seg. Får jo X fingrene på det =)
minnie27 Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Hadde placenta previa som det så fint heter i mitt forrige svangerskap. Var på hyppige kontroller, og den trakk seg sakte men sikker opp til riktigplassering. Det gjør den i de fleste tilfeller. Lykke til videre! Du kan lese mer her: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320781
Konemor83 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2007 Så godt å høre. Takk for det =0)
RompeRock Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Jeg hadde også morkaka langt nede ved ordinær ul. Var inne på ul igjen i uke 34, og da hadde den blitt med livmora oppover. Så det ordna seg, og det gjør visst som regel det Lykke til!
Konemor83 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2007 Tusen takk for at dere svarer. Da har jeg nok ingenting å bekymre meg for =) Ønsker dere alle oxo Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå