Gå til innhold

Se her ang.Bringebærkapsler!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nevnte dette for legen og spurte om de var med på å sette igang fødsel! Svaret han gav var at man måtte IKKE finne på å rote med ting som ikke var skrevet ut av lege!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

saa mener han da at alt man kjoeper paa helsekostbutikker er fyfy fordi at det ikke er skrevet ut av leger? Er jo naturmidler jo..... bringebaer...helt aerlig talt skjoenner jeg ikke at det skal vaere saa ille?

Skrevet

Nevnte disse kapslene for jordmora....Hun hadde ikke hørt om disse før, så ringte hun føden å hørte med dem, men ingen der hadde hørt om dette før heller. Jordmora sa ikke noe om at jeg ikke måtte ta de eller noe sånt... Hun ville finne mere informasjon om de.

Det kan jo hende legen din ikke kjenner til disse kapslene og dermed ikke anbefale deg de, sånn at HVIS det skal skje noe så har han advart deg,,,, Kan jo hende det ligger noe sånt bak kommentaren hans....

Jeg har ikke prøvd de og kjenner ingen som har gjort det heller....

Skrevet

En lege vil alltid be deg om å holde deg unna ting som de ikke har lest publisert eller dokumentert ett eller annet sted. Det meste som finnes av slike ting er legemidler. Også har vi da tran og folat, som skiller seg ut på den fronten. - I enkelte tilfeller kan legen anbefale jerntilskudd dersom du har lave verdier.

Når det kommer til naturmidler vil en lege aldri være den første til å anbefale dette. Nettopp pga mangelen på dokumentasjon. Og det er forståelig. Det finnes ingenting som tilsier at bringebærkapsler skal hjelpe deg å sette i gang fødselene, men det finnes heller ingenting som tilsier at det ikke fungerer...

Vi anbefaler våre ansatte i butikkene til å være forsiktige med å anbefale kosttilskudd til gravide. - Men rene vitaminer, mineraler og sporstoffer går helt fint. Tommelfingelregelen er urtepreparater etc. Her anbefaler vi deg å ta kontakt med lege eller en homeopat som vet hva han driver med! - Og husk å gi beskjed om at du er gravid, og hør om dette er noe de kan anbefale deg å prøve. Og gjør de det, husk da å hør hvilken dosering du skal bruke. Og følg alltid anbefalt dosering!

Skrevet

Jeg spiste ferske bringebær i form av syltetøy på vaffler i mangel og liten tro på bringebærkapsler og blader i te. vannet mitt gikk morgenen etterpå (8 timer senere) he he.

Skrevet

har sport jm hva som kan hjelpe med modning og hun sa akupunktur eller bringebær kapsler. da kan det ikke være så farlig...

Skrevet

Hm. Jeg er eni at kapslene ikke er noe bra. Mange av de jeg kjenner som har født røvde de, men hadde ikke en bra fødsel, men teen er bedre, den har jeg brukt, og som mange sier, det er et naturprodukt. Ikke hørt av lege eller jordmor at jeg skal holde meg unna de. Men lakris og kanel er verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...