Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor har det blitt av de kraftige sparkene?? flere som føler mindre liv..jeg kjenner jo at han er der,med litt romstering,men så blir stille igjenn.. har 5 uker til termin...noen oppmuntrene ord å få??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er helt normalt, er i uke 33 selv og savner også litt liv. Jeg snakket med jordmor om det og hun forklarte bra hvor lite plass knøttet hadde nå. Har den lagt seg med hodet ned så kan den nesten bare bevege seg litt fra side til side. Sist jeg var på sjekk lå den med ryggen mot magen min og lå på beina sine så da blir det bare noen glidende bevegelser den får til...Jeg synes det har vært så koselig og betryggende med masse liv nå siden uke 25 så tipper jeg også kommer til å uroe meg fram til fødsel..

Skrevet

det var godt med noe betryggende ord..han har ligger med hode ned nå.. det er så rart,han har gått fra å være litt "plagsom" med all kikkingen... til å bekymre mamman sin.. så ja, savner den voldsomme sparkingen..

Skrevet

Jeg er i uke 37, og har også merket forandring i bevegelsene de siste ukene. De er mer glidende, og ikke så kraftige. Nå har jeg nok en litt rolig unge i utgangspunktet, men det er annerledes nå enn tidligere. Det skal jo være normalt, siden plassen blir mindre der inne! Du skal kunne kjenne 5 bevegelser i løpet av 20 minutter en eller gang i løpet av dagen, sies det, og heldigvis er det ikke noe problem her. Så lenge man kjenner liv hver dag skal det være greit, og er du bekymret, så drikk noe søtt og kaldt!

Vi får bare oppmuntre hverandre til ikke å bekymre oss for mye, og si til oss selv at dette kommer til å gå fin-fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...