fjotteline Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 er førstegangs fødende og lurer på alt so mer teit og lure på sikert:) flasker: når man koker de kan man ikke ha de i maskinen? må man koke de i en gryte på ovnen?? (hehe) og må man ha madrass i vognen??? jeg har en teutonia myk (er det det det heter??) bag og får i april og då må eg jo ha tjukk pose.... men når det blir varnere ute og posen forsvinner så hva gjør jeg da??? må jeg ha madrass i tilleggg??? klem fra meg:)
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Flasker bør kokes eller kan også steriliseres i mikroen, såvidt jeg vet (brukte ikke så mye flasker til førstemann, men jeg kokte dem) Når det gjelder vognen, anbefaler jeg lammeskinn og dyne, jeg brukte ikke pose før jeg gikk over til sportsvognen. Lammeskinn fungerer supert også når det er varmt, du kan bare regulere med lettere dyne, evt kun et teppe.
feb.baby! Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Vi har teutonia hard bag... Har kjøpt madrass. Ellers hadde d bare vært en hard plate nedi der.... Ska bruke lammeskinspose nå fram til sommeren....
fjotteline Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2007 hei hei. lurte bare på hvro mye den madrassen koster ca?
mayaya Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Generelt sett skal man vel ikke trenge madrass i vogna....??
fjotteline Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2007 hmmm helt enig, men ble jo i tvil når noen skrive om madrass og forsåvidt så er det jo hardt med bare bagen.......
mayaya Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 næh, de ligger jo neppe rett nedpå alikevel... Sleng oppi et pledd eller noe :-) Evt på sommeren, et helseteppe..
fjotteline Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2007 helt enig med deg egentlig. Kan jo ruinere seg om man skal ha ALT!!! takk:)
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 Brukte lammeskinn i softbagen, fungerte greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå