Gå til innhold

Desember: Fy flate dårlig samvittighet

Only

Anbefalte innlegg

I morges, ble jeg skikkelig grinete på gubben. Det er hans oppgave å vekke ungene og få på de klær mens jeg arrangerer mat og matpakkene.

Jeg må dra han opp fra senga for å få han opp i det siste, jeg har ikke god tid selv om han har det. Han tenker bare på seg selv, åh i dag skal jeg ikke ta toget før 08.00 så JEG har god tid. Men han tenker ikke at jeg skal ha Even ferdig kl. 07.00 for å kjøre og komme meg i tide på jobb. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Så i morges lå Even på stellebordet da jeg kom på badet, i bare bodyen men med, hurra ny bleie. wow. KLokka var da fem på sju. Jeg dryppet øyet hans, har øyekatarr, og da går bare faren ifra og steller seg selv.

Jeg ble så irritert etter å ha dryppet at jeg bare gikk, mens Even lå der. Pappan sto 1/2 meter i fra da.

Jeg fikk kjeft for jeg gikk ifra han, jeg skjønner det men jeg er så lei av å mase på alle sammen om morgenen for å gå fart på dem og alltid være ute i siste liten...

Tenk hvis han hadde falt ned, herregud jeg er helt dårlig i magen enda.

Jeg er slem jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke slem! Det var nok ikke helt gjennomtenkt å bare gå fra han, men det får nå jammen meg gubben ta litt av skylda for og.

Typisk mannfolk å ikke tenke lenger enn nesetippen sin. Full skjerpings, gutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...