Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Er så plaget av kvalme etter jeg begynte med disse kapslene, kan det være dem??
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Hvor langt på vei er du? Jeg fikk kvalmen tilbake etter at magen sank. i uke 34. Jeg spiser ikke bringebærkapsler
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Er 36+5 på vei. I natt ble jeg så sinnsykt dårlig, med ekstrem kvalme litt vondt i magen og ganske så vondt i ryggen. Jeg ble litt redd, men vil ikke ringe å mase på jordmor eller sykehuset. Jeg begynte på kapslene i går og tenkte kanskje det er derfor....? Merkelig å plutselig bli så dårlig, har det bedre nå, men fortsatt ganske uvel.. Noen råd?
Gjest otilie79 **fødeklar ** Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Har blitt litt kvalm etter at jeg begynte på de. Men det hjelper hvis jeg spiser de med mat.
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har heller ikke hørt om at man skal ha noen slike bieffekter av bringebærkapsler, men jeg vil likevel gjerne gi deg ett godt råd. Alltid ved inntak av kosttilskudd, ta det sammen med måltid. - Det trenger ikke være innholdet i kapslene som forårsaker kvalmen, men det kan være det kapslene er laget av. Jeg tar multivitamin og omega 3 hver dag, og om jeg ikke tar det i forbindelse med mat så er jeg kvalm og får brekninger opp til 4 timer etterpå.. - Og det er ikke innholdet som det er noe galt med. Ønsker deg lykke til. -også håper jeg du slipper å gå for mye på overtid!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Ikke bruk de, drikk teen! Kapselene er ikke like bra sier de! Bare et tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå