Gå til innhold

...og man skal liksom få større pupper??

Anbefalte innlegg

...det gjelder vel de som har nok fra før det, slik som med så mye annet her i livet... Grrrr...

Er 8+1, og så vidt jeg har forstått så burde jeg merket noe til større bryster allerede, da det visstnok er nå den største økningen skjer? Og så blir de bare bittelitt større når det nærmer seg fødsel? (i så fall blir mine totalt ubrukelige) Eller har jeg lest et sted hvor det står helt feil? Det står jo så mye forskjellig rundtomkring...

Fortsetter under...

Hei! Husker ikke helt hvordan det var med førstemann, men merka vel ikke noe til at de var større før uti andre trimester tror jeg. Og størrelsen på puppene sier ikke nødvendigvis noe om evnen til å produsere melk :-)

Kult nick du har forresten! Mannen min ler når jeg kaller ting kufiolilla eller ongoransje, har lært det av pappaen min :-)

Hei!

Jeg er også av dem som gjerne kunne tenke meg litt størr pupper :). Men i forrige svangerskap ble de bare en tanke større. Ikke så mye at jeg trengte større bh er. Er i dette svangerskapet bare 4+6 og har ikke merket noen størrelseforrandring enda. Bare såre brystvorter.

Dette er nok dessverre for oss veldig individuelt. Kan se ut som om de som har store fra før får desto større som gravide.

Annonse

Hehe, mine pupper er rare.. er nå 6+2 og høyre pupp har nesten ikke vokst til nå, men venstre pupp har blitt mye større! Sære saker! Håper det jevner seg ut etter hvert:)

Men det er vel med pupper som alt annet; veldig forskjellig fra kvinne til kvinne (og for meg fra høyre til venstre..)

Hehe, puppene hovner bare opp i starten. De begynner ikke vokse før helt på slutten av svangerskapet egentlig... I starten så er det så mye hormonendringer at puppene hovner på grunn av det.. Etterhvert så kommer melka å da vil melkegangene ta mer plass og puppene blir voksende...

Hei:)

Vent til den dagen du føder! DA eser de ut og melkesprengen kommer:)

Det har INGEN betydning om du har store eller små pupper mht amming. Puppene produserer melk Hele tiden etter at lillen har kommet ut - det fylles på og på hele tiden:)

Ikke bekymre deg for ammingen, den går helt sikkert greit:)

Og for min egen del ble ikke puppene mine større før helt på slutten, selv om jeg er en dobbel E-cup fra før.

klæm:)

Annonse

Virker litt som du gleder deg til å få større pupper, og vil ikke ødelegge forhåpningene dine.. Men min erfaring er følgende:

Selv om puppene blir større under graviditeten så forblir de ikke sånn.. Jeg skulle ønske puppene mine var som de var før jeg fikk førstemann, for når amingen var over og det hadde gått en stund var de verre enn før.. Føler at de er helt skrapa og henger nesten ned til "magen", har jeg en stram singlet uten bh under føler jeg at de ikke engang syntes...Og jeg har alltid hatt helt grei størelse og fast form på de frem til første graviditet..

:-(

He he, mine KAN bare ikke begynne å henge, det er de for små til... De er så små at om de skulle finne på å bli pittelitt større pga at melkekjertler- og ganger utvikler seg (er førstegangsfødende) så kan de ikke returnere tilbake til opprinnelig størrelse igjen... De er så små at hver minste lille forandring vil være lett synlig. Innbiller jeg meg da. Er praktisk med små pupper, for all del, er ikke direkte misfornøyd altså. Men kunne tenkt meg en ordentlig A i det minste, de fyller som regel ikke A-cup en gang nemlig. *sukk*

Men dette er tydeligvis like individuelt som alt annet skjønner jeg! Så jeg skal ikke fortvile (var ikke fortvilet heller da, bare litt irritert, he he) Blir spennende å se om de virker da!

Vet forresten om ei med små pupper før graviditeten, som i all ettertid har hatt DE ballongene, så en sjelden gang holder de seg altså store! (Men så store vil jeg ikke ha altså)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Jeg fikk så jævla store pupper at jeg måtte slutte å amme fordi det var så vondt for meg psykisk. De minska litt da melka forsvant, men nå har jeg bh-størrelse på 75H og det er faen meg helt dritt!!! Var ille nok med E og F.

Så jau...måtte ha ut litt frustrasjon.

Men puppene vokser ofte når man får melk, så det er jo håp for dere som har lyst på større pupper. Det gjorde i alle fall mine.

He he.. ja, ingen fare for at de ikke skal funke selv om de er små ihvertfall. Jeg hadde melk nok til to med min første, og fullammet han til han var ett (han ville ikke ha noe annet), og fortsatte å amme til han var 1,5. Da syntes jeg at det holdt. Med andremann var produksjonen mindre, så det passet akkurat. Fullammet til 9. mnd og fortsatte og amme til nesten 1,5 år der også. Så mine gjorde ihvertfall joben sin. Men det er jo så indiduelt. Noen har jo kjempestore uten noe melk.

Mine ble heller ikke store før barnet var kommet, men er enig at det er herlig å kunne fylle litt ut i en liten periode av livet... føle seg som kvinne liksom..

Mine pupper er normalt sett en vits, men nå begynner det absolutt å hjelpe på. Er en slunken B-cup til vanlig, men da poden var liten fylte jeg opp C-cupen.

Desverre er dette høyst forbigående, man sitter igjen med mindre enn man hadde til og begynne med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...