Ålesund78 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Ringte helsestasjonen i dag og spurte om jeg kunne komme å høre hjertelyden. Har vært så bekymra siden jeg ikke kjenner noe særlig liv og har ikkje kjent noe på 1 uke. Fikk komme med en gang og det lille hjerte slo som bare det! Jeg grein, blei så letta og jordmor var såå god og forståelsesfull. Så nå er det bare fryd og gammen :-) 5 dager til jeg skal på ultralyd!! Det gleder jeg meg i alle fall til! Ha en super dag alle vordende!
oktoberjentene;) Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Herlig.. skjønner at du er sååå glad =o) ha en super dag og lykke til på ul... da skal vi kanskje samme dag da?mandag?? gleder meg jeg også.. wee
Ålesund78 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 ja mandag kl 8 braka det løs :-) gleda mej veldi. Da blir alt så mye mer virkelig på en måte! Kor langt på vei e du? Ej e 17+3. Har ei datter på 3 år fra før. Enn du, har du barn fra før?
oktoberjentene;) Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 jeg må vente helt til kl 14.... blir nok enlang dag.. hehe.... gleder meg stort jeg har vært på flere ultralyder allerede pga komplikasjoner, men nå er alt bra og vi skal endelig finne ut kjønn og termin... jeg er 17+0 i dag... har ingen barn fra før... men gleder meg til å bli mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå