Gå til innhold

Til dere som venter nr 2og er 21(+/-) uker på vei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere liv hver dag?

Hvor kjenner dere spark?

Jeg har kjent det hver dag en stund nå,men i går var det veldig rolig og så langt i dag...Så nå har jeg funnet meg is og saft for og se om jeg får noe respons tilbake..

Men det er kanskje tidlig og forvente og kjenne noe hver dag?

Hvordan er det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

jeg venter nr 3 og er 22+2 på vei. Jeg kjenner bevegelser hver dag. Tror nok du skal kunne kjenne bevegelser hver dag nå ja.

Skrevet

Heisann!

Jeg venter nr 2 og har kjent liv siden jeg var 17 uker. Når det begynte hver dag husker jeg ikke men har kjent det en stund. nå er jeg 26 uker.

Men det spørs vell mye på både barn,hvordan den ligger og hvor god plass du har. Tror ikke det er noe å bekymre seg over, men ta en ring til jordmor viss du er bekymret!

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Venter nummer tre (som knicket sier) og har kjent liv hver dag i to uker (er i 21. uke nå). Jordmora mi sa at en skulle kunne kjenne liv hver dag fra uke 24..

..men som hun sier er det ikke verre enn å ta seg en tur eller en telefon til jordmor så får du kanskje det litt roligere.

Gjest julimamma
Skrevet

Heia! Venter nr. 3 og er i uke 21 i morgen. Kjenner spark/bevegelse hver dag, men d varierer både i styrke og hvor mye. Enkelte dager er roligere enn andre. Det kommer vel an på hvordan den ligger. Kjenner mest spark nederst i livmora. Har lest at man ikke skal forvente spark hver dag før om noen uker..

Skrevet

Jeg er 21+4 med nr.2. Kjenner liv stort sett hver dag.. Mest når jeg ligger å hviler, eller sitter. Er ganske kraftige spark nå. Men innimellom er det veldig stille..

Skrevet

Venter nummer to og har kjent liv tidlig også denne gangen. men noen regelmessighet osv har det ikke blitt skikkelig nå før i uke 24. I uke 21 kunne jeg godt gå en dag uten å kjenne stort. Kommer jo så an på hvor de sparker og beveger seg når de fortsatt er så små:-)

Skrevet

Hei...jeg er i uke 21 og venter nummer to....og av og til kjenner jeg nesten ingenting , og som regel på kvelden eller morgningen sparker han litt i magen ja :P Jeg og var beskymra....men tror nok ikke det er nødvendig...sparkene kommer ...kommer helt ann hvordan barnet ligger osv... =) Lykke til :)

Skrevet

Jeg er straks 20 uker på vei og kjenner spark på alle kanter hver dag. Tror jeg har en liten turner i magen.

Kjenner det spesielt godt når jeg bøyer meg forover; tror det blir trangt da og at han reagerer med å sparke seg bedre plass.

Skrevet

Begynte å kjenne liv hver dag fra uke 18. Vesla rører masse på seg, har blant annet ikke fått høre hjertelyden skikkelig fordi hun snudde seg så mye sist jeg var hos legen...

Skrevet

Jeg er 21 uker i dag, å jeg har kjent liv hver dag en god stund nå :)

Skrevet

Jeg venter nr to, og har også kjent liv en stund. Lillen er like aktiv som storebroren sin var, og jeg kjenner liv mange ganger om dagen, og særlig på kvelden. Snurrer rundt og sparker overalt.

Tror ikke alle kjenner daglig liv så tidlig..

Skrevet

er forresten 21+4.

Skrevet

jeg er i uke 21 og venter nr 2. Er bare få dager siden jeg kjente litt sparking, men dette varierer veldig fra person til person. På ul viste det at morkaken min ligger som en airbag ytterst så jeg kjenner det kun når hun klarer å sparke ved siden av morkaken:)

Det heter seg at man skal kunne kjenne et fast sparkemønster hver dag fra uke 26-28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...