Gå til innhold

ny i oslo/bli kjent?


ATG2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!!

 

Termin i oktober her og bor i Oslo..temmelig tidlig enda...da jeg har spontan abortert tre ganger før.. :(:( hopper ikke i taket enda nei..bor i Oslo å kjenner ikke flere her i samme situasjon..gjør du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har også termin i september, 1. september faktisk. Flyttet til Torshov for 1 år siden. Stortrives her! Jeg kjenner heller ikke flere i samme situasjon, så det er bare for de som vil å sende meg en privat melding, så kan vi prates nærmere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Kjekt å høra at det er flere i samme situasjon.. :) selv er jeg 27 og bor sammen med samboeren min på Årvoll...flyttet akkurat ifra Torshov faktisk. :) som nevnt så tar jeg ikke akkurat gleden på forhånd da vi har hatt tidl.spontanaborter..buhu...men denne gangen MÅÅÅÅ det bare gå..

 

Selv jobber jeg som frisør å har bodd her en del år men mange "gamle" kjente har alt flyttet til hjemtraktene så jeg føler meg nokkså "alene" kan du si...Ingen av venner her som jeg vet er i samme situasjon i hvertfall..

 

Har fakttisk ikke termin før 17 okt jeg....om babyverdensidene stemmer med min tankegang..hehe...fant ut at jeg var gravid da jeg var 3+4!! tre tester og alle lyste like sterkt positivt!!! Apotekeren trodde vel jeg var sprø....hehe..

 

Hvordan er formen din om dagene da? Noe kvalm? Trøtt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Jeg bor også i Oslo. Har termin 9 september. Bor på Årvoll jeg også. Sammen med mannen min og sønnen min. Er 25 år. Jeg har bestandig bodd her jeg da. Likevel flott og bli kjent med flere med barnimagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så koslig at vi er flere!! Send meg gjerne en privat meld så kan vi bli bedre kjent! Har noen av dere begynt å få noen teng på graviditeten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyy...

 

Bor litt utenfor Oslo jeg da...

Har termin 24 september jeg...

Men tør ikke sprette av glede enda på ihvertfall 4 uker...

Så går en spennende tid i møte...

Har alle det bra da?;)

 

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...