Dette¤er¤mitt¤nick! Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Ser på innleggene fra "junigjengen" (de som skal kjøre på i juni...) at flere av dere allerede har tenkt på navn:) Mye kan jo forandre seg, men spørsmålet mitt er ganske enkelt: Hvilke navn har dere falt for??
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Vi har tenkt på Martinus hvis det blir gutt og Thale hvis det blir jente. Martinus er etter oldefaren min så har en så god følelse med dette navnet, men hva synes dere andre? Blir han et mobbeoffer eller??
prinsessesøsken-ønskes Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 hei! er ikke noen junigjeng-jente, blir nok en etter-sommeren-prøver, men siden innlegget ditt var så høyt oppe og jeg tenke å mld meg litt på her svarer jeg deg alikevel... har mine favoritter(forferdelig vanskelig, har jo allerede brukt opp førstevalget på prinsessa vår) mattias(bare fælt at det er så veldig pop) mikkel matteo monja maiken marikken mina hmm.. alle på m, har det for meg at nummer to må ha samme forbokstav som nummer en.. här du tenkt på noe da?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Her er Anveig en soleklar vinner dersom det blir jente. Guttenavn sliter vi skikkelig med. Jeg liker Mats og Tor, men ikke samboeren. Tror vi begge liker Lars, men det er jo ganske vanlig da. Liker best norske navn.
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 VI har ikke diskutert navn... Men jeg har... Jeg har nok en litt sær navne-smak... I hvertfall i følge venner og samboer... Hvis det blir jente kunne jeg tenke meg Emma Juliane eller Julia Madeleine... Har og vært inne på tanken på Stella Yvonne... Blir det gutt kunne jeg tenkt meg Theo Leander, evt bare Leander. Til deg som skrev lenger opp at barnet kunne bli utsatt for mobbing for litt sære navn... Vet du.. Det er bare tull!!! Jeg syns det er kjempetøft med spesielle navn. Man blir husket for det... Mobbing må man få slutt på med en gang. Og man blir jo mobbet for alt, navn, klær, hårfarge, hudfarge, briller, you name it... Hvis dere er såå glad i navnet Martinus og velger det kommer ungen til å vokse opp til å bli veldig glad i navnet selv. Hva andre voksne mener skal du bare drite i. Det er ditt barn, de har ingenting med navnevalg å gjøre. Og de og blir vant med navnet når barnet kommer og "vokser" inn i navnet! Lykke til med spire og sats på det navnet dere mener er det fineste! Jeg derimot kommer til å ha en helvetes navnkrangel, for sambo hørte nettopp alle forslagene mine og sa det var uaktuelt... Hehe... Vi får se hvem som vinner....
2 nøster Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Joda, navn er bestemt allerede...så godt det lar seg gjøre da... skulle det vise seg at det absolutt IKKE passer når en ser ungen så får vi vel finne på noe annet... Max (for det har samboer bestemt og Anna .. eller Sara Aela ,men jeg skulle visstnok få siste ordet på navn om det blir jente:) Personlig kunne jeg tenkt meg å spekulere litt på navn som Alva, Lone, Sanne.. Mitt favoritt guttenavn akkurat nå er: Darius..
*MiAMi* Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Martinus er kjempetøft! Blir en TØFF gutt det! Vi har snakket litt om navn, men barnet får ikke navnet før det er kommet ut. Greit å se an ungen litt. Vi tenkte å ha norske navn på barna våre, i og med at vi selv har ganske norske navn. Mine favoritter er Ingrid, Ida og Ragnhild hvis det blir jente. Simen eller Oliver er favoritter på en eventuell gutt. Får kjøpe en navnebok, så vi kan sitte og se litt sammen
*tybber* Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Vi har bestemt oss for Elise hvis det blir jente. Det er mellomnavnet til min mormor, så hadde vært koselig å oppkalt en eventuell datter etter henne! Hvis babyen IKKE passer til å hete det, har vi Julie på 2. plass! ;o) Guttenavn ANER vi ikke! Ingen navn what so ever! Så det MÅ nok bare bli jente! =P
*bubbs* Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 Jeg vil ha IBEN til jentenavn med et mellomnavn, men det er jeg ikke sikker på enda.. Et av følgende: Faline Evelina Isola Jalise Om vi får en gutt vil jeg ha en Hampus Johan Ellers liker jeg Bram Nicolai. Har hatt veldig sansen for Lucas og Luca, men nå heter jo plutselig ALLE det!
2009baby!!!! Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 Hampus? Gir meg assosiasjoner til hamp og hasj.....hehe
*bubbs* Skrevet 17. februar 2007 #11 Skrevet 17. februar 2007 Har du ikke hørt det før? Så du ikke på "den hvite stenen" på barneTV da du var liten?? Det er et klassisk guttenavn. Litt tøft og røfft synes jeg. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå