Gå til innhold

Blødning idag. Noen med erfaring??


trimmern

Anbefalte innlegg

Heisan!

For en uke tilbake i tid fant jeg ut at jeg var gravid ved en positiv test. Skulle hatt mensen ca den 25.janaur,men den uteble (hadde en liten blødning en dag). Idag hadde jeg litt blod i trusa og på papiret ved dobesøk. Har det gått galt , mon tro????

Fint med svar fra ndre som har vært i samme situasjon

 

klem trimmern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg hadde litt blødninger tidlig i svangerskapet, ikke like mye som mensen, men det kom litt friskt blod over flere dager. Fikk komme inn til lege, og deretter ultralyd. Der kunne vi se et lite hjerte banke (og ikke så mye mer enn det siden det var så tidlig) Nå er knøttet over et år :-)

 

Det er ganske vanlig med småblødninger tidlig i svangerskapet, men dersom du blør mer eller er urolig kan du jo ta kontakt med lege og høre om du får komme inn for å sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 7 uker på vei og har nå hatt småblødninger i snart en uke. Var på UL på mandag og da så de et lite bankende hjerte. Blødning behøver derfor ikke bety at det har gått galt. Har jo lest om de her inne som har hatt mensen de første mnd mens de har vært gravide også.

Siden jeg ikke slutter å blø begynner jeg å bli litt nærvøs for at den lille inne i meg ikke skal klare seg.

Blør du lite så tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye! Ta kontakt med legen din, man skal alltid gjøre det ved en blødning.

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...