Gå til innhold

hvor mange barn har dere/du lyst på? lurte bare ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min partner ønsker IKKE å gå gravid, men hun har et ønske om et fotballag:) Vi snakket om at vi ønsket tre barn, men jeg ønsker nå ikke og gå gravid flere ganger, så om hun ikke vil, så blir det med disse to. Jeg er enebarn og har hele tiden hatt et ønske om at mine barn skulle få søsken. Sånt kan man selvsagt ikke bestemme, naturen må liksom få ordne det, men vi har jo vært så heldige og få det til to ganger da. Til og med en av hver ser det ut til:) Om alt går som det skal da. Han er jo ikke ute enda, men må jo tro at alt går bra nå (er i uke 23 nå).

4 barn er drømmen! 3 barn er vel det vi håper på, mens 2 kanskje er mer realistisk...akkurat nå er vi lykkelige med det ene vi har!!!! Men neste er under planlegging...

For oss kommer det vel mest an på hvor lett jeg blir gravid, både fordi vi kun har fått kjøpe noen strå ekstra med samme donor, og fordi skal det bli mange barn må de komme tett. (så nettopp en film med 4 søstre, de spilte så utrolig bra disse små jentene at jeg på flekken ønsket meg 4 døtre..."shooting the moon" av Alan Parker, anbefales uansett hvor mange barn man ønsker seg)

Annonse

jeg har nå to barn. en på 8 og ei på 6 mnd.. føler det holder når jeg er alene med di... Har jo familie som stiller veeeeldig mye opp. Men folk har begynt å spørre om jeg har lyst på flere..men jeg er i tvil...hadde jeg hatt en partner hadde det vært lettere... men egentlig er jo 2 nok i haugevis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...